Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Milline on kvaliteetne logistikateenus?
Meile on tähtis transpordiettevõtte professionaalsus, et kauba kohaletoimetamine sujuks. Oleme vahetanud ka teenusepakkujat, sest ei olnud rahul pakutavaga. Praeguste transportijatega kõik toimib, üleliigseid liigutusi me ei pea selleks tegema ning teeninduskvaliteet on hea. Kaup jõuab Eestisse kindlatel aegadel ning ka meie kliendid saavad kiiresti kauba kätte.
Kvaliteetseks teenuseks transpordialal võiks nimetada sellise mooduli, mille abil saab leida optimaalse lahenduse klientide vajaduste rahuldamiseks, mis vastaks tarbija konkreetsele nõudmisele lisaküsimisteta. Transpordi kvaliteedi mõiste all mängib rolli ka see, kuidas logistikafirma hoiab oma sõnu tarnete täitmiseks. Paraku viimastel aastatel kisub klientide arvamus transpordi kvaliteedi kohta ainult hinna poole ? mida odavam transport, seda parem ning seda kvaliteetsem ettevõte on. See on väga ekslik arvamus.
Kvaliteetne teenus on täpne ning kiire, mida on kinnitanud ka tagasiside klientidelt. Tähtis on, et tellimus jõuaks kliendile õigeaegselt ning kahjustusteta. Logistikateenuste kvaliteet on aastatega ainult paranenud, kuna ka nõudmised teenusele on tõusnud. Kuid arenguruumi on alati.
Kvaliteetne logistikateenus on operatiivne ning kiire tegutsemine transpordifirma poolt. Hea on väljakujunenud kindel partnerlussuhe transpordifirmaga, kes korraldab kogu firma logistika, tunneb kliente ja on korrektne. Samuti on tähtis, et peetakse kinni tähtaegadest, lubadustest ning et transpordifirma võtab peale kaubaveo ka muid vastutusi, näiteks korrektne kliendiga suhtlemine, konfidentsiaalsus info jagamisel ning kompromissivalmidus.
Kvaliteetseks teeb logistikateenuse usaldusväärsus. Klient peab saama täpselt selle teenuse, sellel ajal ja mahus, milles kokku lepiti. Lisaks tähendab usaldusväärne logistikateenus ka seda, et klienti on konsulteeritud kõikide alternatiivsete võimaluste ja riskide osas. Ka ei tohiks klient teenuse ostmisel sattuda sundseisu mingite esialgu varjatud täiendavate teenuste ostmiseks. Kahtlemata on viimastel aastatel nõuded teenusele kasvanud, samuti ka logistikafirmade võimekus, aga tundub, et võimekuse kasvuks ja usaldusväärsuse suurendamiseks on veel arenguruumi küllaga.
Autor: ÄP