Ühtlustamaks jaekaupade valikut postkontorites, sõlmisid AS Eesti Post ja AS Smarten Logistics kesklaoteenuste lepingu.
?Eesti Posti eesmärk on ühtlustada postkontorite väljanägemist ning selle hulgas ka pakutavat jaekaupade sortimenti, mistõttu otsustasime osta teenust ühe tsentraalselt ja usaldusväärselt partnerilt,? ütles Eesti Posti juhatuse esimees Peeter Raudsepp.
Eesti Postil on enam kui 500 postkontorit üle Eesti, kus lisaks filateeliakaupade müügile ning postiteenuste osutamisele müüakse ka toidu- ja esmatarbekaupu.
Eesti Post on suurima tegevusvõrguga ettevõte Eestis, pakkudes pea 90 teenust, sealhulgas traditsioonilistele postiteenustele nagu kirjade, pakkide ja perioodiliste väljaannete edastamine, lisaks ka ekspress-, veo-, finants- jt teenuseid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Smarten Logistics on Eesti kapitalile baseeruv logistikateenuseid osutav ettevõte, kelle logistikasüsteemi läbiv igakuine kaubamaht on ca 200 mln krooni. Kuus käsitsetakse üle 35 000 saadetise ning komplekteeritakse üle 380 000 rea.
?Kaupade koondamine ühtsesse Smarten Logisticsi poolt opereeritavasse kesklattu võimaldab meie partneril efektiivsemalt juhtida oma laovarusid ning omada paremat ülevaadet postkontorite poolt esitatavatest tellimustest,? nentis Smarten Logisticsi juhatuse esimees Mait Miller.
Smarten Logisticsi kasutuses on kokku ca 19 500 m2 laopinda. Aastal 2006 valmib Smarten Logistics uus logistikakeskus Assakul kogupindalaga 39 000 m2.