• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 18.10.05, 14:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRIA: Vähe kalureid on kütuseaktsiisi toetust taotlenud

21. oktoobril lõpeb PRIAs taotluste vastuvõtt kalurite eriotstarbelise diislikütuse aktsiisi osaliseks hüvitamiseks, praeguseks on PRIA-le laekunud ainult 74 taotlust.
PRIA peadirektori Mati Kermase sõnul on kalureid, kes võiksid toetust taotleda, ligi viissada. 'Praeguseks on vähesed kalurid taotluse esitanud,' ütles Kermas. 'Tahaksin kaluritele meelde tuletada, et reedel on viimane päev taotleda eriotstarbelise diislikütuse aktsiisimäära tõusust tingitud hinnavahe hüvitamist.'
Toetust võib taotleda äriregistrisse kantud ettevõtja, kes on kalalaeva seaduslik valdaja ning kellele on antud 2005. aastaks kalalaeva või kaluri kalapüügi luba. Toetuse esitaja seaduslikus valduses olev kalalaev peab olema kantud segmenti koodiga 4S1, 4S2 või 4S4. Segmenti 4S1 kuuluvad Läänemerel traalpüügiga tegelevad kalalaevad pikkusega 12 meetrit ja rohkem ning segmenti 4S2 vastavalt laevad pikkusega alla 12 meetri. Segmendis 4S4 on siseveekogudel kasutatavad kalalaevad.
Kalurite eriotstarbelise diislikütuse aktsiisi hüvitamiseks on ette nähtud 3,5 miljonit krooni ning valitsuse poolt heaks kiidetud 2005. aasta lisaeelarvega veel 5 miljonit krooni. Toetuse rahastamise vahenditest 83% jaotatakse proportsionaalselt kalakoguse iga tonni kohta (segment 4S1) ja 17% jaotatakse proportsionaalselt peamasina võimsusühiku kohta (segmendid 4S2 ja 4S4). Segmendis 4S1 kala püüdvatel laevadel on maksimaalseks toetuse määraks kalakoguse tonni kohta 124,20 krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele