Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Koolivaheaeg lükkab reisihinnad kõrgeks

    Laste kevadine ja sügisene koolivaheaeg on reisifirmades pea sama nõutavad ajad kui aastavahetus ning võimaldavad hinda tõsta. Selle nädala algul oli algavaks koolivaheajaks soojamaareise pakkuda vaid mõnel üksikul reisikorraldajal ja needki kallimatesse hotellidesse paketihinnaga 10 000 krooni ringis. Supersoodsat pakkumist ei tasu praegu loota isegi siis, kui mõni reisija viimasel hetkel haiguse tõttu ära ütleb, sest ka viimase hetke reiside hinnad algavad 6000 kroonist, millele lisanduvad kütuse- ja viisamaksud, vahel ka sõit lennujaamast hotelli ja lennukitoit.
    Horizon Traveli müügijuht Annely Neudorf ütles, et järgmiseks nädalaks on reisid juba ammu välja müüdud ja enam pole midagi pakkuda. Tavaliselt broneeritakse sõidud laste kevadisel ja sügisesel koolivaheajal paar-kolm kuud ette. Praegu on tema sõnul viimane aeg aastavahetuse reisi tellimiseks, sest kaugematesse ja popimatesse kohtadesse, nagu näiteks Dubai ja Tai, on juba keeruline sobivat hotelli leida. Kanaari saartele on siiski veel võimalik aastavahetuseks reisi saada.
    Aastavahetusel tõstavad kõik hotellid ja ka lennufirmad hindu, kuid ka reisikorraldajad soovivad nõudluse suurenemisest kasu lõigata. "Eks me selle arvel ela jälle kehvemaid aegu üle," selgitas Neudorf. Reisihuvi väheneb reeglina kooli algul ja pärast aastavahetust, kuid ka koolide lõpueksamite aegu. Palju sõltub ka meie kliimast: jaheda ja vihmase ilmaga reisivad inimesed Eestist välja rohkem, ilus suvi meelitab aga koju jääma.
    Domina World Traveli tegevjuht Ulvi Tüllinen rääkis, et kõige populaarsemad reisimise ajad eestlaste jaoks on koolivaheajad ning jõulude ja aastavahetuse periood seetõttu, et perepuhkus muutub iga aastaga üha populaarsemaks. Paljud lapsevanemad võimaldavad tema sõnul lapsele ka pikema koolivaheaja sellega, et küsivad mõned päevad enne koolivaheaja algust lapse koolist vabaks, et juba varem reisile minna, siis saab tagasi tulles laps veel ka Eestis kohaneda ja puhata. Teine koolivaheaja nihutamise põhjus peitub aga selles, et otseselt koolivaheajaga kattuvad reisid on juba varakult pikalt ette välja müüdud.
    Tüllineni sõnul küsivad koolivaheajareise kliendid juba pool aastat ette, sügisene koolivaheajareis oli Dominal välja müüdud juba mõned kuud tagasi. Praegu on isegi talviseks ja kevadiseks koolivaheajaks raske reisipaketti saada. Üksikud kohad võivad vabaneda vaid mõne reisija loobumisel.
    Hinnad on koolivaheajal tavahindadega võrreldes keskeltläbi 10-20 protsenti kõrgemad, aastavahetuse hinnad muudavad aga kalliks hotellide kõrgperioodi hinnad ja pidulikud aastavahetuse õhtusöögid, mis enamikul juhtudel paketis sisalduvad. Aastavahetuse hinnad on tavahindadega võrreldes 30-50 protsenti kallimad.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.