Suhtlusportaal rate.ee annab veel sel aastal välja kõnekaardi, mille sihtrühmana näevad omanikud 350 000 oma veebisaidi aktiivset kasutajat.
Postimees kirjutab, et suhtlusportaali rate.ee omanik Andrei Korobeinik oli uuest kõnekaardist rääkides väga napisõnaline, põhjendades, et läbirääkimised kaardi tegemiseks alles käivad. Siiski kinnitas ta, et kõnekaart on seotud portaaliga.
«Kaardi ilmumise aeg sõltub ka meie teistest plaanidest, mis on selle kaardiga seotud,» avaldas Korobeinik. «Meie kõnekaart hakkab olema veidi teistsugune kui juba olemasolevad, kuid selle omadused avalikustame siis, kui kaart ilmub. Kaardi esimene mõte on ikkagi selles, et saaks telefoniga rääkida.»
«Eelkõige on uus kaart mõeldud rate.ee kasutajatele, seal on mõned lisaväärtused, mida teistel kõnekaartidel pole. Lisaväärtustest on pikk nimekiri, praegu ei saa aga täpsemalt öelda, mis reaalselt kõnekaardile tuleb,» märkis Korobeinik
Artikkel jätkub pärast reklaami
«Rate.ee kasutajad saavad igatahes lisaks tavalisele funktsionaalsusele kaasa ka mõned saidiga seotud lisaväärtused,» lisas suhtlusportaali omanik.
Uue kaardi potentsiaalset kasutajate hulka ei osanud Korobeinik välja tuua, öeldes, et suhtlusportaalil on 350 000 aktiivset kasutajat, kuid pole teada, kui paljud neist seda kõnekaarti vajavad.
Paljud lapsevanemad on kurtnud, et võsukeste mobiiltelefoni arved kipuvad olema väga suured, sest lapsed saadavad lühisõnumeid, et nii rate.ee-s oma lemmiku poolt hääletada.
Kas uus kõnekaart toob leevendust lapsevanemate rahakotile? Korobeiniku väitel saab ka hinnapoliitika avalikuks siis, kui kaart tuleb. Siiski nentis ta, et uus kõnekaart tuleb soodne, nagu teisedki juba olemasolevad kaardid.