• OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,61%6 657,79
  • DOW 301,31%46 075,72
  • Nasdaq 2,11%22 672,5
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,07
  • OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,61%6 657,79
  • DOW 301,31%46 075,72
  • Nasdaq 2,11%22 672,5
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,07
  • 26.10.05, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Professor: Tallink ei pruugi Silja Line osta

Turu Kaubanduskõrgkooli meremajandusprofessor Jorma Taina ei usu, et Tallink ostab Silja, kuna sellega kaasneksid samas suured võlakohustused.
Professor ennustab, et plaanis on mingisugune ühinemine Tallinki ja Silja vahel. Firmad oleksid ühised ja jagaksid laevad omavahel, arutleb Taina Soome ajalehes Uutispäiva Demari.
Taina sõnul on Läänemere põhjaosas liiga palju laevu ja liiga vähe reisijaid. Silja ja Viking Line on ammendanud oma jõud omavahelises kempluses.
'Ujuvhotellide' aeg on professri arvates hääbumas. Hetkel investeerivad laevafirmad kaubalaevadesse, mis võivad võtta peale ka reisijaid ehk ropax-tüüpi laevad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Gert D. Hankewitz

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele