• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 26.10.05, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Professor: Tallink ei pruugi Silja Line osta

Turu Kaubanduskõrgkooli meremajandusprofessor Jorma Taina ei usu, et Tallink ostab Silja, kuna sellega kaasneksid samas suured võlakohustused.
Professor ennustab, et plaanis on mingisugune ühinemine Tallinki ja Silja vahel. Firmad oleksid ühised ja jagaksid laevad omavahel, arutleb Taina Soome ajalehes Uutispäiva Demari.
Taina sõnul on Läänemere põhjaosas liiga palju laevu ja liiga vähe reisijaid. Silja ja Viking Line on ammendanud oma jõud omavahelises kempluses.
'Ujuvhotellide' aeg on professri arvates hääbumas. Hetkel investeerivad laevafirmad kaubalaevadesse, mis võivad võtta peale ka reisijaid ehk ropax-tüüpi laevad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Gert D. Hankewitz

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele