• OMX Baltic−0,1%301,82
  • OMX Riga−0,17%891,4
  • OMX Tallinn−0,04%2 068,55
  • OMX Vilnius0,26%1 200,59
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,03%8 764,02
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic−0,1%301,82
  • OMX Riga−0,17%891,4
  • OMX Tallinn−0,04%2 068,55
  • OMX Vilnius0,26%1 200,59
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,03%8 764,02
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 28.10.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Isuäratav meestemood

Üha enam naisi sirutab midagi head ihaldades käekese veini või ?okolaadi järele. Et ahvatluste edetabelis jätkuvalt esikohta säilitada, muudab sügismood ka mehed enneolematult isuäratavaks.
Kedagi meist ei pane endale uusi riideid otsima-valima lahjavõitu põhjendus ? see asi on lihtsalt moes! Küll aga mõistame me moodi, mis meie salasoove arvestab. Tõtt öelda, parim osa kogu trendivärgist just seda teebki.
Vaadates, mis maailma moelavadel toimub, on hoobilt selge, et moekeisrid pole kusagil kosmoseavarustes inspiratsioonijahil käinud. Vastupidi, täna võluvad meid lihtsad asjad ja inimlikud naudingud ? luksuslikud magustoidud, joovastavad joogid ning südantsoojendavad hõrgud aroomid. Lõpuks ometi mõtlevad udupeened trendiloojad samas taktis nagu reaalsed inimesed praktilises maailmas!

Artikkel jätkub pärast reklaami

Naised on meelte kaudu juhitavad tegelased, mõistusele üksi ei maksa loota. Iga mees on kuulnud, et naised armastavad kõrvadega. Aga tänapäeva tarku naisi ainult ümmarguse jutuga ei murra. Käsi südamel tuleb tunnistada ? kõik 5 meelt mängivad rolli!
Silmale avanev pilt on naiste jaoks täpselt sama tähtis nagu meeste jaoks. Ja vähe sellest, veetlev vestluspartner võiks olla ka mõnus kallistada. Ilmne vihje ? valige materjale, mille puudutamine on meeleline nauding. Näiteks luksuslik samet, siidised pinnad, imepehmed sallid ja kudumid. Kui täispanga peale välja minna, ei teeks paha ka sensuaalne aroom.
Maitsemeel on seni teenimatult alahinnatud, olles emotsioonide juhtimisel ometi üks võimsamaid. Pole mõtet arvata, et mängumaa piirdub vaid reaalselt söödavaga, mõjuvad ka paralleelid ja refleksid. Ka hõrk koloriit riietuses võib panna suu vett jooksma ning kokkuvõttes muuta täiesti vastupandamatuks inimese selle sees.
1. ORAN? ? maailma kuulsaim söögiisuvärv, kuid sel on lisaks muidki häid omadusi. Näiteks kutsub see suhtlema, tõstab tuju ja annab energiat. Oran? suudab panna elama mistahes gamma. Musta ja halli kõrval on efekt seiklustele õhutav, pruunikate toonide kõrval aga eriliselt maitsev.
2. ?OKOLAADIPRUUN ? lausa sõltuvust tekitavalt ahvatlev toon. Jahedates ärikontaktides on see sensuaalne värv vähe levinud, kuid seda mõnusam on tema võluvõimu nautida elumere lainetel.
3. KARAMELL ? kraadike magusam värv, mis iseäranis kaunis tumedapäiste meeste seljas ja sügavate toonide kõrval nagu pipraruun ja must.
4. PIIMAKOHVI ? aristokraatlikult peen varjund. Värvi meelelisuse põhjal võib kahtlustada, et suur hulk kohvisõltlasi lürbib jooki äkki just värvi pärast?
5. VEINIPUNANE ? väärikas ja domineeriv, mis tõstab otsekohe nii autoriteeti kui ka kandja mõjuvälja jõudu. Sobib imehästi musta, lilla, pruuni, aga ka kreemikate varjunditega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

6. VANILJEKREEM ? luksuslik toon, mis mõjub sõbralikult, aga samas kuninglikult. Kombineeri teiste tundlike varjunditega nagu kohvipruun, ?okolaad ja murtud värvitoonid.
Sügise moevärvides on lisaks olemas ka hõbehalle, valgeid ja lillakaid toone kombineeriv jäine gamma ning sügisloodusest inspireeritud värviliste lehtede palett. Kuid kõige magusam on mõistagi värvivalik otse maiustuste maalt.
4 sügisest okolaadimusketäri apelsinikastme ja pähklikreemiga. Miski ei sulata leedi südant kiiremini, kui okolaadiglasuuris mees.
Veinitoonide ahvatlev spekter on meestemoes alati aktuaalne, kuid täna lausa eriline lemmik. Kuidagi peab ju joovastavate jookide kõrval tähelepanu võitma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kreembrülee ja kohvipruuni hõrk gamma on suupärane vaheldus klassikalisele must-valgele.
Päevasärk võib näha välja nagu piparkoogimaja ning tulla ühes selle kandjaga otse muinasjutust. Südamlikkus pole kunagi enne olnud nii cool!
Autor: Kristina Herodes

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele