Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TideŽi ning Colgate tootjad kasvatasid kasumit
Aasta kolmandas kvartalis said suurema kasumi Proctel Gamble 4,5 protsenti ning Colgate Palmolive 5,5 protsenti, kirjutab Bloomberg.
Ühendriikide suurima kodukaupade tootja ning Tide pesupulbri looja Procter Gamble kasum tõusis aasta kolmandas kvartalis 2,03 miljardi dollarini ehk 77 sendini aktsia eest. Maailma suurima hamabapastatootja Colgate kasum tõusis 347 miljoni dollarini ehk 63 senti aktsia eest.
Mõlema ettevõtte tulemused suurenesid, kuna tõid turule uusi tooteid ning ühtlasi tõstsid olemasolevate toodete hindu. Procter Gamble müügiedu tõusis näiteks 6 protsenti pärast seda, kui olid välja lasknud uue TideŽi. Colgatele tõi edu Luminous hambapasta.
Hindu tõsteti Pampersi mähkmetel ning Palmolive`i nõudepesuvedelikul.
Autor: Gert D. Hankewitz