• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 30.11.05, 08:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ärileht: Miljardär Hillar Teder käib äripartneriga kohut

Ärimees Tarmo Noot nõuab kohtus Tederilt üle 11 miljoni krooni ning taotleb Audide müüja Reval Auto pankrotimenetluse algatamist, kirjutab Ärileht.
Asi jõuab peagi riigikohtusse.
Noot leiab, et Ühendatud Kapitali omanik Hillar Teder on teda petnud, Teder aga peab Nooti vilunud majanduskurjategijaks. Kahe mehe vägikaikavedu sai alguse 1998. aastal sõlmitud suhteliselt segastest lepingutest.
Näiteks sõlmiti 1998. aastal omavahel leping, mis puudutab Ühendatud Kapitali tütarfirmat Reval Auto. Noot väidab, et lepinguga loovutas ta oma Reval Auto aktsiad Tederile ja pidi vastu saama portsu Ühendatud Kapitali aktsiaid, aga ei saanud. Teder väidab, et vaidlusalused Reval Auto aktsiad pole kunagi kuulunud kellelegi teisele kui Ühispangale, aga Noot arvas, et need kuuluvad talle.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teine episood pärineb samuti 1997. aastast, kui Noot juhtis Hyundaisid müüvat firmat Hyundai Balti. Sellest ajast kestab segane vaidlus ühe ligi 7,5 miljoni kroonise laenu üle. Noot väidab, et Hyundai Balti laenas Reval Autole selle summa ning pole seda siiani tagasi saanud. Teder aga oponeerib väitega, nagu hoopis Reval Auto olevat selle summa Noodi firmale laenanud ning selle Hyundai Baltilt hiljem tagasi saanud.
Küsimusele, kas lisaks AS Rocca al Mare kaubanduskeskusele ning OÜ Tööstuspargile võiks ta mõlgutada ka Reval Auto müügi mõtteid, vastas Teder: ?Müügiplaane pole. Mulle on automüük südamelähedane, sellega küll ei teeni eriti midagi, aga on üks tore koht, kus oma autot remontida.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele