Igav toode nagu infokataloog vajab meeldetuletust ja tähelepanu, siin ongi see lihtsate vahenditega saavutatud - kasutades juba teada ja tuntud erakonna märki, tekitatakse vaataja peas assotsiatsioonid (ja ajuruumi üür on praegugi veel tasuta).
Assotsiatsioon on selline seos, kus üks kujutlus kutsub esile või isegi tingib teise kujutluse, mis antud juhul ei peaks lõppema tavalise erakonnaga, vaid tekitama jada kuni tooteni välja või lausa kolmnurga...
Alguses ja esimesel korral "peaga vastu posti joostes" irvitasin, et lahendus on päris vaimukas ja miks mitte avalikult kopeerida; pealegi on teada, et mingeid sanktsioone ette võtta ei saa, sest seadusesilmal (kui tal ka oleks soov) pole millestki kinni haarata... Aga kui need kollased K-d on nädalaid linna peal rippunud, tundub see oma lakoonilisuses juba väsitav, paaripäevane "laks" oleks parema ja värskema mulje jätnud, et tulekski kollaseid kaasi lahti lüües muie suule.
Kõik monoliitse K-tähega asjad on õrn teema, nii et kui ka esimeste üllitamisejärgsete päevade värske iroonia kaob, võib reklaamis sisalduv provokatsioon endale teisese tähelepanu tõmmata. Ma arvan, et siiski on põhiline, et reklaam 1) toimiks; 2) fanaatilist viha ei tekitaks... Siin ja nüüd on selles suhtes kõik OK.
Seotud lood
Kuld on eraisiku jaoks üks lihtsamaid ja kergemini arusaadavamaid viise investeerimiseks. Füüsilise kulla ostmine ja müümine ei nõua erilisi eelteadmisi ning investeerimisalast kogemust. Piisab teatud põhitõdede mõistmisest ning nende järgimisest.
Enimloetud
4
“Nendel vendadel, kes rohkem panustavad, on ka suurem sõnaõigus”
Hetkel kuum
“Nendel vendadel, kes rohkem panustavad, on ka suurem sõnaõigus”
Tagasi Äripäeva esilehele