• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,74
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,74
  • 14.03.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

K nagu Kontakt

Igav toode nagu infokataloog vajab meeldetuletust ja tähelepanu, siin ongi see lihtsate vahenditega saavutatud - kasutades juba teada ja tuntud erakonna märki, tekitatakse vaataja peas assotsiatsioonid (ja ajuruumi üür on praegugi veel tasuta).
Assotsiatsioon on selline seos, kus üks kujutlus kutsub esile või isegi tingib teise kujutluse, mis antud juhul ei peaks lõppema tavalise erakonnaga, vaid tekitama jada kuni tooteni välja või lausa kolmnurga...
Alguses ja esimesel korral "peaga vastu posti joostes" irvitasin, et lahendus on päris vaimukas ja miks mitte avalikult kopeerida; pealegi on teada, et mingeid sanktsioone ette võtta ei saa, sest seadusesilmal (kui tal ka oleks soov) pole millestki kinni haarata... Aga kui need kollased K-d on nädalaid linna peal rippunud, tundub see oma lakoonilisuses juba väsitav, paaripäevane "laks" oleks parema ja värskema mulje jätnud, et tulekski kollaseid kaasi lahti lüües muie suule.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõik monoliitse K-tähega asjad on õrn teema, nii et kui ka esimeste üllitamisejärgsete päevade värske iroonia kaob, võib reklaamis sisalduv provokatsioon endale teisese tähelepanu tõmmata. Ma arvan, et siiski on põhiline, et reklaam 1) toimiks; 2) fanaatilist viha ei tekitaks... Siin ja nüüd on selles suhtes kõik OK.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele