• OMX Baltic0,13%293,81
  • OMX Riga0,05%913,82
  • OMX Tallinn−0,08%1 960,74
  • OMX Vilnius0,21%1 233,5
  • S&P 5000,00%6 631,96
  • DOW 300,00%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,07%9 234,18
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,09
  • OMX Baltic0,13%293,81
  • OMX Riga0,05%913,82
  • OMX Tallinn−0,08%1 960,74
  • OMX Vilnius0,21%1 233,5
  • S&P 5000,00%6 631,96
  • DOW 300,00%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,07%9 234,18
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,09
  • 28.06.06, 10:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peale Savisaare pole inimesed oma markidele näopilti pannud

Mai lõpust saadaval olev isikliku margi kujundamise teenus on populaarne, kuid oma näopildi on margile lasknud panna vaid majandusminister Edgar Savisaar.
22. mail avatud Minu Margi veebikeskkonnas vormistati eelmise nädala lõpus 1000. tellimus, teatas Eesti Post. Eesti Posti esindaja lisas, et peale Savisaare, kes esitles uut teenust oma näopildiga margiseeria läbi, pole ükski tuhandest oma nägu margile tellinud. Kõige rohkem pannakse markidele laste, looduse, ilusate tüdrukute, autode ja firmalogode pilte.
Eesti Posti koduleheküljel www.post.ee asuv tellimiskeskkond Minu Mark on leidnud sooja vastuvõtu nii äri- kui eraklientide seas. Hetkel on tellimuse esitanud üle 570 eraisiku ja 90 ettevõtte.
Keskmine tellimus on kaks margipoognat, suurim tellimus 111 poognat. 73% tellimustest on valmis ja klientidele edastatud, 4% tellimustest on trükki saadetud, 10% tellimustest on tühistatud ja ülejäänud ootavad trükki saatmist. Enamus tellijaid oma margid kätte saanud märgatavalt varem kui maksimaalseks tarneajaks märgitud neli nädalat. Keskmiselt on tellimus täidetud 7-10 päevaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Gert D. Hankewitz

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele