• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 22.05.10, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oma kujundatud postmark üllatab kirja saajat

Kuigi ASi Eesti Post pakutud teenus Minu Mark on eelkõige postimaksevahend, on ta ka uus ja huvitav võimalus lähedasi inimesi tähtpäevadel üllatada.
Täpselt täna neli aastat tagasi tõi Eesti Post turule teenuse Minu Mark, mis tähendas, et igaüks sai interneti teel laadida üles oma valitud pildi ning kujundada sellest personaalse postmargi.
Eesti Posti kommunikatsioonijuhi Inge Suderi andmeil on nelja aasta jooksul tellitud erineva nominaaliga marke kokku üle 400 000, individuaalselt kujundatud postmargiga kirju on saadetud nii kodu– kui välismaale.
„Vaatamata internetistunud elule, mis tähendab paljude jaoks akent maailma, kannab oma käega kirjutatud ja ümbrikusse pandud kiri või tähtpäevade puhul saadetud postkaart endas ikka oluliselt suuremat väärtust,“ ütles Suder. „Minu Mark raames vormistatud marke kasutatakse valdavalt ettevõtte tuntuse tõstmiseks, klientide või partnerite üllatamiseks, samuti sünnipäevaks ja igapäevaseks kirjavahetuseks. Lisaks fotole on ärikliendid markidele lisanud ka olulist ettevõttega seotud informatsiooni nagu näiteks veebiaadress ja ettevõtte nimi.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele