Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Müügitöös lööb läbi konkreetsusega

    Tänavusel võistlusel esitati võistlejatele rohkem küsimusi kui varem ja see andis objektiivsema pildi osalejatest. Finaali ülesanded olid samuti keerulisemad kui varem, kõige raskemaks peeti ülesannet, kus tuli teatada alluvale töösuhte lõpetamisest.
    Žürii liige ning 2003. ja 2005. a müügiguru tiitli võitnud Bookinghouse ASi juhataja Matti Pruul tõdes üllatusega, kui palju oli tänavu hämamist ja valelikkust. See tuli välja loominguliste vastustega ülesandes, kus püüti probleemi varjata. "Võistlejad oleks pidanud olema otsekohesemad ja ausamad," märkis Pruul. Positiivse poole pealt üllatas Pruuli, et osavõtjad olid julged erinevaid lahendusi pakkuma.
    Ostjana näeb Pruul iga päev, kuidas müük toimub, ja teab, et üpris palju on seal veel teha. Samas läheb paljudel ettevõtetel niigi hästi ja nad ei pinguta, lisas ta.
    Teine žürii liige, EBS JKK müügijuhtimise arenguprogrammi juht Arne Kaasik soovitas müüjatel olla tähelepanelikud, harjutada kuulamisoskust ja teha endale selgeks, mida klient vajab. Võistlejate puhul torkas silma, et ei süvenetud, mis oli ülesande taga, selgitas Kaasik.
    Teiseks soovitas Kaasik õppida kolleegidelt, leida endale mentoreid, kelle käest nõu küsida, ning mitte võidelda vaid enda eest. Sõltuvalt rollist on enamik müügiinimesi enda tulemuse eest võitlejad, kuid ei tohiks unustada kolleege, kellega koos õppida, märkis Kaasik.
    Võistluse võitnud Simplika personalirendi konsultant Eva Lepikut hindas Pruuli sisetunne väga tubliks ja kui žürii punktid kokku lõi, selguski, et tema oli võitja. "Nii pidigi minema ja nii läkski," märkis Pruul. Kaasikule jäi võitja silma oma konkreetsusega: ta liikus lõpuni oma plaaniga ning tegi seda rahulikult ja kindlameelselt.
    Pruul julgustas müügitöötajaid ka järgmisel aastal võistlusest osa võtma, sest see annab võimaluse võrrelda oma mõtteid teistega ning saada pärisolukordade jaoks tasuta ideid. Samas ei saa Pruuli sõnul Eesti müügimeeste taset selle võistluse järgi siiski hinnata, sest võistlus on mäng ning suur hulk tõsiseid müügimehi tegi sel ajal tublit tööd ega võtnud võistlusest osa.
    Kuus aastat Müügiguru võistlust korraldanud CVO Groupi turundusjuht Helen Hinno lubas järgmise võistluse kavas uusi valdkondi ja sisu. Formaat jääb suures osas samaks ehk toimub internetis, finaal peetakse kohapeal.
    Üks suuremaid väljakutseid müügitöös on minu meelest pidev inspiratsiooni leidmine selleks, et oma tööd huvitavalt teha. Seda nii enda kui ka kliendi jaoks. Kui müük muutub müüja jaoks rutiinseks või sunnituks, tajub klient seda väga hästi ja nii ei võida kumbki pool.
    Kui müügimees/naine tunneb ise oma tegevusest rõõmu ja oskab seda teha teatud hasardiga, on ostjapool kindlasti rohkem valmis teda ära kuulama ja kaasa mõtlema.
    Sama oluline ja võib-olla raskemgi on leida müüdavas tootes või teenuses üle see miski, mis iga kliendi jaoks asja vajalikuks teeb. Ehk siis omadused, mis mingeid kliendi vajadusi rahuldavad ja talle kasu toovad.
    Mulle meeldib see osa müügitööst kõige rohkem, sest see eeldab kliendi kui inimese tundmaõppimist ja on igakord erinev. See, mis on huvitav, ei tundu raske.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Baltic Horizoni renditulust kadus kolmandik
Kinnisvarafond Baltic Horizon Fund teenis esimeses kvartalis 33% vähem renditulu ning fond langes kahjumisse.
Kinnisvarafond Baltic Horizon Fund teenis esimeses kvartalis 33% vähem renditulu ning fond langes kahjumisse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Õigel ajal loobumist takistab edasipürgimise kultuur
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eesti elanik pääses Iraani hõivatud laevalt
Täna pääses vabadusse aprilli keskel Hormuzi väinas hõivatud laeva MSC Aries pardal viibinud Eesti elanik. Ta on teel Eestisse ja tema perekonda on heast uudisest teavitatud.
Täna pääses vabadusse aprilli keskel Hormuzi väinas hõivatud laeva MSC Aries pardal viibinud Eesti elanik. Ta on teel Eestisse ja tema perekonda on heast uudisest teavitatud.
Maris Jesse: hulgifirmad püüdsid meeleheitlikult apteeke endale hoida salakokkulepete pärast
Hulgimüüjad tahtsid nii meeleheitlikult apteegiomandust säilitada seepärast, et see andis võimaluse väga tugevateks mitteametlikeks läbirääkimisteks ravimimüüjatega, rääkis endine sotsiaalministeeriumi asekantsler Maris Jesse.
Hulgimüüjad tahtsid nii meeleheitlikult apteegiomandust säilitada seepärast, et see andis võimaluse väga tugevateks mitteametlikeks läbirääkimisteks ravimimüüjatega, rääkis endine sotsiaalministeeriumi asekantsler Maris Jesse.