• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 21.11.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamileid: Hansapanga talispordirõõm

Spordisõpradele mõjub Andrus Veerpalu kui ibuprofeen peavalule. Ikkagi olümpiavõitja. Hansapanga reklaami ebatavalisuseks on lahendus, kus logo tundub esmapilgul teisejärgulisena. Tänapäeval, kui enamik reklaamijaid muretseb logo suuruse pärast, on meeldiv vaheldus näha reklaame, kus ei alahinnata kohalikke tarbijaid. Hea on teada, et suurkorporatsioon nagu Hansapank oma teada-tuntud logoga sel viisil mängida saab. Reklaami vaatajas tekitab see tugeva seose Hansapanga ja spordi vahel.
Kui Andruse võistlussärgil ka logod puuduksid, manaks iga reklaamivaataja tänu tuttavale oranžile purjele ning ülanurgas asetsevale triibukombinatsioonile silme ette, millega tegemist on. Ikkagi Hansapank.
Autor: Marko Matvei

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele