• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,37%39 664,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 22.11.06, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paljassaare Kalatööstus jõudis 2,2 miljoniga kasumisse

AS Paljassaare Kalatööstuse käive oli 2006. a. esimese kümne kuuga 212,5 miljonit krooni ja kasum 2,2 miljonit krooni, teatas ettvõte.
Paneeritud kala- ja köögiviljatooteid ning kalapõhiseid valmistoite valmistav ettevõte müüs selle ajaga 7342 tonni tooteid, millest 85% läks ekspordiks.
AS Paljassaare Kalatööstus ekspordib oma tooteid 30 riiki – Skandinaaviasse, Lääne-, Ida- ja Kesk-Euroopasse, Aasiasse ja Lähis-Itta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Meie kasumlikkust on aidanud suurendada eelkõige kulude optimeerimine, uued eksporditurud, müügipoliitika korrigeerimine ning tootesortimendi täiendamine,“ ütles AS Paljassaare Kalatööstus juhatuse esimees Mauno Leppik. „Lisaks tavapärastele kalapulkadele ja -burgeritele oleme oluliselt laiendanud tootesortimenti, seda eelkõige suurema lisaväärtusega valmistoodete, nn. mugavustoodete tootmises,“ lisas Leppik.„Ekspordis on jätkuvalt kasvanud Kesk-Euroopa riikide osakaal. Oleme jõudnud ka kalariigi Norra turule, samuti Iraaki ja Kuveiti,“ sõnas Mauno Leppik.
„Vaatamata peaaegu kõigi tootmisega seotud kulude kasvule – tooraine, energia, tööjõud, transport – laiendab ettevõte müügiareaali ja toodab kasumit,“ täiendas ta.
2006. aasta kümne kuuga on Paljassaare Kalatööstus turule toonud 7 uut toodet. Siin hulgas on just mitmed suurema lisaväärtusega, kiirelt ja mugavalt valmistatavad valmistooted nagu „Esva“ grillkastmega ja itaaliakastmega saidafileed ja räimefilee taignas.
„Vici“ kaubamärgi all toodetakse käesolevast aastast norra kalakooke, kala-krabinuudli burgereid, kalmaaripulki ja “Si!“ kaubamärgi all paneeritud juustukuubikuid.
Äsja lõppenud Eesti Põllumajandus- ja Kaubanduskoja poolt korraldatud Eestis valmistatud toiduainete hindamise konkursil väljastati kvaliteedimärk „Tunnustatud Eesti maitse“ kuuele AS Paljassaare Kalatööstuse kalatootele – kolmele erinevale „Vici“ valmistoitude komplektile „Easy Dinner“ ning kolmele „Esva“ paneeritud kalafileele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele