• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 27.11.06, 09:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elionil ja Tele2-el on võrselt väga hea teenindus

Uuringufirma Dive poolt novembris läbi viidud Dive TeenindusTop uuringust selgus, et võrdselt väga head teenindust pakuvad Elion ja Tele2. Esmakordselt läks Dive TeenindusTop ajaloos esikoht jagamisele.
Kolmanda koha sai EMT. Lisaks olid uuringusse kaasatud Bravocom, Elisa, Norby Telecom, Starman ja STV, teatas Dive.
Uuringu läbiviimiseks käitusid testkliendid tavaklientidena ning tundsid olenevalt ettevõttest huvi telefoni- või mobiilteenuste vastu.
Telefoniside pakkujate teenindus oli bensiinijaamade, ehitus- ning toidupoodide kõrval üks nõrgemaid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõige rohkem esines probleeme nimesiltide kandmise, naeratamise, kliendile omal initsiatiivil abi pakkumise ja tema vajaduste väljaselgitamise ning kontakti positiivse lõpetamisega. Teiste valdkondadega võrreldes keskmisest madalamalt hinnati ka teeninduskoha välimust. Puudujääke oli nii üldise puhtuse kui ka teenindaja töölaua korrektsuse osas.
Teenindusprotsessis hinnati teiste aspektidega võrreldes mõnevõrra kõrgemalt teenindajate üldisi suhtlemis- ja käitumisoskusi, kuid probleeme oli ka nende osas.
Kliendi küsimusega tegelemise ja omapoolse huvi ülesnäitamise asemel juhtus, et teenindaja oli hoopis pahura olemisega ja väljendas selget tüdimust klientide vastu ning püüdis neist võimalikult kiiresti vabaneda. Lisaks eelpooltoodule selgus ka, et mitmel juhul oli ettevõtte koduleheküljel vananenud informatsioon esinduse asukoha kohta.
Dive TeenindusTop on testostude ehk mystery shopping meetodil teostatav valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks tegevusala, mille teenindust hinnatakse mystery shopping meetodil. Veebruarikuise ehituskaupluste ülevaate võitis Ehitus Service, märtsis toimunud kinnisvarabüroode edetabeli Rime Kinnisvara, aprillis läbi viidud elektroonikapoodide ülevaate Entre, mais testitud bensiinijaamade võistluse Dio, juuni autoesinduste edetabeli KIA Auto, augusti alguses külastatud toidupoodidest sai parima tulemuse aga Stockmann Delikatess, septembris hinnatud elukindlustuspakkujatest oli parim If Eesti Kindlustus ning oktoobris vaadeldud pankadest Sampo Pank.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele