• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • 28.11.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üks küsimus

Töö- ja puhkeaja nõuete täitmine on juhtidele probleemiks kahel juhul. Esiteks ei tunta nõudeid ega osata oma tööd planeerida ning võetakse vastu vedu, mille ajagraafikuid ei olegi võimalik täita.
Teiseks võib juht olla konkurentsisurve tõttu kohustatud teadlikult nõudeid rikkuma. Vastasel korral selle vedaja teeneid ei vajata. Sellistel juhtudel peabki vastutus jõudma veotellijateni. Siinjuures arvan et suurem osa oma töö ümberkorraldamisel lasub veotellijatel.
Puhkeparklad muutuvad probleemiks siis, kui veo planeerimisel pole arvestatud parklate asukohaga. Neli ja pool tundi sõiduaega tähendab maakeeli seda, et neli tundi võib rahus sõita ja ülejäänud pool tundi kulub selleks, et parkimisvõimalus leida. Puhkamiseks jääb 45 minutit. Niimoodi arvestades peaks sobiva puhkamiskoha leidmine Eesti oludes siiski võimalik olema.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele