• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,3%44 904,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,3%44 904,13
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • 29.11.06, 16:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arco Vara: projektide edasilükkumine tingis kasumi languse

Arco Vara Grupi finantsjuhi Sulev Luiga sõnul on grupi kasumi vähenemine on tingitud ehitustegevuse tulemustest ning arendustegevuses aset leidnud kahe planeeritud projekti edasilükkumisest.
"Kasumi vähenemine 2006. aasta 9 kuuga võrreldes eelmise aasta sama perioodiga oli 25,9 mln krooni. Arco Vara AS Grupi konsolideeritud kasumi vähenemine on tingitud ehitustegevuse tulemustest ning arendustegevuses aset leidnud kahe planeeritud projekti nihkumisest käesoleva majandusaasta lõppu või järgmise majandusaasta algusesse," kommenteeris Luiga.
Arco Vara kontserni 2006. aasta üheksa kuu konsolideeritud müügitulu moodustas kokku 351 miljonit krooni, mis oli 4% võrra suurem 2005. aasta sama perioodi 337 miljoni kroonini ulatunud müügitulust. Kontserni puhaskasumiks kujunes 55 miljonit krooni, 2005. aasta üheksa kuu tulemus oli 81 miljonit krooni, mis on 32% võrra vähem kui eelmisel aastal.
2006. aasta kolmandas kvartalis ulatus müügitulu teenuste ja kaupade müügist kokku 151 miljoni kroonini, mis ületab 2005. aasta kolmanda kvartalis saavutatud 111 miljoni kroonise müügitulu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele