Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Magnetkaardiga makstes jääb tihti jänni
“Maksa kaardiga!” meelitab kaardikeskuse
siiliga reklaam kauplustes pangakaarte käiku laskma, kuid kahjuks ei pruugi see
sageli õnnestuda.
Tihtilugu on kaardiga maksmisel probleeme Seppälä, Selveri ja Rimi kauplustes, jänni jääb ka Tallinna kaubamaja toidumaailmas, samuti kurdetakse Neste bensiinijaama üle, kirjutas Eesti Päevaleht.
Kaupmeeste ja pankade andmetel peitub põhjus kas kulunud ja kriimustatud magnetribas või piisavalt hooldamata ja vanades müügiterminalides.
“Kui kaardiga ei õnnestu maksta, kuid näiteks sularahaautomaadis kaart töötab, ei pruugi viga olla kaardis, vaid hoopis makseterminalis,” märgib Hansapanga pangakaartide osakonna juhataja Kersti Loo. “Terminalid vajavad töökorras olemiseks reeglipärast hoolitsust ja puhastust ning magnetriba lugemine võib olla häiritud seetõttu, et kaardiandmete lugeja on määrdunud.”
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.