Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nike püüab Saksamaa jalgpallureid Adidaselt üle lüüa
Nike pakkus Saksamaa jalgpallimeeskonnale
500 miljoni eurost (7,8 miljoni kroonist) sponsorlepingut. Tiim aga on üle 50
aasta kandnud Adidast.
Adidase esindajate sõnul on firmal Saksamaa meeskonnaga sõlmitud leping 2014. aastani. Ometi kaalub Saksamaa Jalgpalliliit (GFB) ka Nike pakkumist, mis on senisest Adidase lepingus kuus korda suurem.
Esmaspäeval avaldas DFB uuringu tulemused, kust selgub, et uue lepingu sõlmimisele on suur avalik poolehoid, kuna lisaraha saaks kasutada noorte arendamiseks.
Eelmisel aastal Adidase ja DFB vahel peetud vaidlus viis peaaegu Saksamaa jalgpallurite streigini, kuna sponsor nõudis, et tiim peab rahvusvahelistel võistlustel mängima Adidase putsades.
Uue lepingu kohaselt saaksid mängijad endale putsad ja väravavaht ka kindad ise valida.
Prantsuse jaemüügifirma ja Gucci kaubamärgi
omanik PPR ostis 27% osaluse Saksa spordikaupade tootjast Puma, sillutades
sellega teed kogu ettevõtte ülesostmiseks.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.