Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
U2 laulja Bono heategevusprojekt kannab visalt vilja
Praeguseks on iiri bändi U2 laulja Bono oma
heategevusprojektiga "Red" teeninud 18 miljonit dollarit (215 miljonit krooni),
kuid see on vähem kui viiendik projektile kulutatud reklaamirahast.
Kokku on ettevõtted, kes Bono projektis osalevad, turunduskuludeks kasutanud ligi 100 miljonit dollarit (ligi 1,2 miljardit krooni), kirjutas Rootsi majandusportaal di.se.
Bono heategevusprojekt algas umbes aasta eest. Läbiva joonena punast värvi kasutava projekti eesmärk on võidelda AIDSi, tuberkuloosi ja malaariaga Aafrikas.
Kampaaniast võtavad osa sellised ettevõtted nagu Motorola, Emporio Armani, American Express, GAP ja Converse. Hiljuti liitus nendega ka Apple, mis tootis hulga punased iPod Nanosid, mille müügist osa läheb heategevuseks.
Projekti on teravalt kritiseeritud, öeldes, et see kutsub üles ebavajalikke tooteid tarbima.
Ettevõtja Robert Antropov teatas, et avab
täna sihtasutuse Liiklusohvrite Toetusfond, mille ülesandeks on liiklusohvrite
toetamine ja liiklusohutuse edendamine.
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro.