Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tulumaks alaneb 18 protsendini ja maksuvaba miinimum tõuseb 3000 kroonini
Tänastel koalitsiooniläbirääkimistel
jõudsid neli erakonda kokkuleppele peamistes maksuküsimustes.
Järgneva nelja aasta jooksul langetatakse igal aastal tulumaksu ühe protsendi võrra kuni 18 protsendini, tulumaksuvaba miinimumi aga tõstetakse igal aastal 250 krooni võrra kuni 3000 kroonini kuus 2011. aastaks.
Lisaks lepiti kokku selles, et tulumaksuvabastus hakkab kehtima juba esimesest lapsest.
Loodava valitsuse üheks eesmärgiks on ka pensionide tõstmine. Nelja aastaga tahetakse pension kahekordistada. Selleks vähendatakse pensionide indekseerimisel inflatsiooni tähtsust ja suurendatakse sotsiaalmaksu osakaalu. Kasutusele võetakse ka lisameede, mis tähendab reservide kasutuselevõttu väga hea majanduskasvuga aastatel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Erandkorras tõstetakse pensione juba 1. juulil, mil baaspension tõuseb 250 krooni võrra ja rahvapension 150 krooni võrra. "Selline tõus on aga erandlik ning edaspidi püüame erandeid vältida," ütles peaminister Andrus Ansip.
Käesoleval aastal tõusevad pensionid 18 protsenti.