• OMX Baltic−0,59%296,6
  • OMX Riga−0,56%858,99
  • OMX Tallinn−0,35%1 947
  • OMX Vilnius−0,29%1 144,44
  • S&P 500−2,36%5 158,2
  • DOW 30−2,48%38 170,41
  • Nasdaq −2,55%15 870,9
  • FTSE 1000,4%8 308,56
  • Nikkei 225−0,17%34 220,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,59%296,6
  • OMX Riga−0,56%858,99
  • OMX Tallinn−0,35%1 947
  • OMX Vilnius−0,29%1 144,44
  • S&P 500−2,36%5 158,2
  • DOW 30−2,48%38 170,41
  • Nasdaq −2,55%15 870,9
  • FTSE 1000,4%8 308,56
  • Nikkei 225−0,17%34 220,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 16.03.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kerge kohenduse saanud Opel Astra

Opel Astra sai uue lõhnakuuse. Selline on naljatamisi autoajakirjanike omavaheline väljend kõikvõimalike facelift'ide kohta.
Viimane peaks tähendama ju tegelikult seda, et autot kohendatakse siit-sealt ja parandatakse tootmises olnud aja jooksul ilmnenud vead. Kui vigu eriti ilmnenud pole, siis kõpitsetakse vähe stangesid, pannakse uus mootor peale ja öeldakse: "Tehtud!"
Viimane variant on kasutusse läinud Astra viimase uuenduse juures. Stanged on saanud kerge uuenduse, kapoti alla on leidnud tee paar põnevat mootorit ja põhimõtteliselt ongi kõik.
Välimus on jäänud tegelikult endiseks. Kes asjaga kursis pole, see ka tänaval ei hõiska: "Ohoo, vaadake, see on facelift'itud Astra!" Välimuse jooned olid ka enne piisavalt meeldivad ja need jäeti õnneks rahule. Eriti peab kiitma Opeli disainerite silma kolmeukselise variandi eest, mis näeb tõepoolest väga efektne välja. Ju on see ka mudeli hea müügi üks põhjuseid.
Sisu on autol ikka endiselt soliidse ja konservatiivse joonega. Millegipärast on autos tänu neile joontele ka kerge kontoritunne. Uus asi on kolmeukselise mudeli puhul panoraamesiklaas. See on üsna ebatavalise olemisega. Nimelt hakkab ta alt kapoti juurest pihta ja ilma vahelõikudeta jookseb kuni poolde katusesse. Vahepeal on ainult peegel, mille külge saab riputada uuendatud lõhnakuuse. Küll pole tegeletud aga eelmise mudeli ühe põhiprobleemiga, milleks on käigukast. Ikka ja jälle on kang roolist liiga kaugel.
Uus turbomootor paistab ka silma vägagi hea tõmbega ja seda juba madalatel pööretel. Hea tõmme pakutakse aga koos suhteliselt väikse kütusekuluga. Tehnika pool on ühesõnaga tipp-topp.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele