Välisinvestorite toel kasvab Inda meedia
20% aastas. Aastaks 2011 loodetakse, et turu suurus kahekordistub 22,5 miljardi
dollarini ehk 270 miljardi kroonini.
Forbes avaldas uuringu, mille kohaselt välisinvestorid usuvad, et India vajab rohkem telekanaleid, filme ja ajalehti. PricewaterhouseCoopers ennustuse kohaselt vajavad indialased rohkem infot, kuna nende sissetulekud kasvavad. Seetõttu võidavad kõik meediaharud.
Inda on ka ainud riik maailmas, kus ajalehtede tiraažid kasvad tohutu kiirusega.
Vogue teatas, et nad hakkavad Indias ajakirja välja andma selle aasta jooksul, ka The Wall Street Journal hakkab koostöös The Hindustan Timesiga ärilehte välja andma.
Indas on üle 370 miljoni kirjaoskaja, kelleni hetkel ei jõua üksi ajaleht.
Samas tohivad välisinvestorid omada vaid 26% meediaettevõttest ja ei tohi kontrollida nende juhtimist.