• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,06
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,06
  • 20.04.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Glamuurne Volvo väikeauto

Volvo käik ehitada väike-keskklassi auto oli tegelikult oodatud ja loomulik. Kõikidel teistel n-ö premium-klassi brändidel on selle segmendi sõidukid juba olemas, vaid Rootsi autotööstuse hiid jonnis siiani ja tegi üksnes suuri autosid.
Läheneti sellele projektile arvatavasti natuke teisiti kui konkurendid. Arvata võib, et auto disaini nuputati ikka väga kaua, sest tulemus on täitsa vägev. Uurisin sellega sõites väga paljude käest, mis nad uuest mudelist arvavad. Arvamused jagunesid kaheks täpselt meeste ja naiste vahelt. Nimelt meeldis meestele auto esiosa, kuid tagaosa kohta pärides algas lause tavaliselt sõnaga nooooh… Naiste puhul polnud kahtlustki, kõik meeldis ja kui auto pära kohta pärisin, siis öeldi, et just see meeldib neile eriti, sest on nii eriline ja teistmoodi.
Sisu on autol sama eriline nagu välimuski. Algul sisse istudes tuli mõte, et väga minimalistlik on see värk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Midagi nagu eriti polegi, lihtsalt lage maa. Tähelepanelikuma vaatluse käigus selgus, et tegelikult on autos kõik ikkagi olemas.
Keskkonsool on ime omaette, sest see on lihtsalt ülevalt alla jooksev liistakas, mis on ise sama tühi kui selle tagune. Peas tekkis kerge võrdlus modernse kontoriga, kus kõik on kallis, tehtud klaasist ja metallist ning kõik istmed kaetud musta nahkkattega. Täpselt selline tunne on istuda Volvo C30 nahkses istmes ja vaadata enda ümber.
Tagaiste on muidugi rohkem moepärast kui funktsionaalne. Sinna mahub küll istuma, kuid inimene peab väga kannatlik ja volditav olema. Proovisõiduautol oli 2,5-liitrine turbomootor, mis tegi, nagu parema jalaga kästi, olles samal ajal nii sportlik kui ka vajadusel rahulik. Automaatkäigukast tuli oma ülesandega samuti väga hästi toime.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele