• OMX Baltic0,33%301,01
  • OMX Riga−0,14%891,77
  • OMX Tallinn0,63%2 081,64
  • OMX Vilnius0,3%1 206,03
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,24%8 801,76
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic0,33%301,01
  • OMX Riga−0,14%891,77
  • OMX Tallinn0,63%2 081,64
  • OMX Vilnius0,3%1 206,03
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,24%8 801,76
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 16.05.07, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa soovitab Eestil Narva sillale piirangud kehtestada

Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust ütles Postimees Online’ile, et maanteeameti peadirektor sai Venemaalt kaks faksi, mis näisid olevat Eestisse saadetud kirjade koopiad – kumbki ametlik kiri pole Eesti ametkonnani aga veel jõudnud.
Tema sõnul räägitakse esimeses kirjas, et Venemaa eksperdid tegid 8. mail sillale ülevaatuse ja selle käigus ilmnesid teatud defektid, mistõttu soovitasid Venemaa eksperdid sillale piirangud määrata.
Viidatud kirjas öeldi, et ekspertide hinnangul peaks silla kandepiirang olema 13 tonni, autod ei tohiks sellel liikuda kiiremini kui 10 kilomeetrit tunnis ja distants sõidukite vahel peaks olema vähemalt 20 meetrit. Teises kirjas palutakse Eesti ametkonnal tarvitusele võtta samasugused piirangud.
Maanteeameti peadirektori asetäitja sõnul saab maanteeamet sillale piiranguid määrates lähtuda tehnilistest näitajatest ja Eesti uuringud väidavad, et sillal võivad sõita kuni 41 tonni kaaluvad sõidukid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Vene pool viitas ühepäevasele ülevaatusele, kuid visuaalse vaatluse alusel pole selliseid arvutusi teha võimalik. Lisaks said nad uurida vaid poolt silda,» selgitas Puust.
Puust lisas, et 2005. aastal tehtud põhjalikku uuringut ei soovi Eesti Venemaale saata, pigem sobiks kohtumine, kus mõlemad pooled saaks ühise laua taga enda tehtud uuringuid ja arvutusi tutvustada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele