• OMX Baltic0,79%298,35
  • OMX Riga0,11%865,53
  • OMX Tallinn0,31%1 953,47
  • OMX Vilnius1,33%1 157,63
  • S&P 5002,38%5 413,49
  • DOW 301,88%39 925
  • Nasdaq 3,36%16 848,27
  • FTSE 1000,84%8 398,89
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,78
  • OMX Baltic0,79%298,35
  • OMX Riga0,11%865,53
  • OMX Tallinn0,31%1 953,47
  • OMX Vilnius1,33%1 157,63
  • S&P 5002,38%5 413,49
  • DOW 301,88%39 925
  • Nasdaq 3,36%16 848,27
  • FTSE 1000,84%8 398,89
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,78
  • 24.05.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inspektsioon pani Tivoli Tuurile veto kuni tehnoülevaatuse tõendamiseni

"Seega oleneb tuuri jätkumine sellest, kui kiiresti suudab OÜ Tivoli Tuur oma seadmete tehnilise kontrolli korraldada või tõendada tehnilise kontrolli läbimist Rootsis," teatas tehnojärelevalve.
Tivoli Tuuri eest vastutav Lauri Viikna on varem kinnitanud, et tuuril kasutatav varustus on läbinud Rootsi tehnojärelevalveameti SAQ kontrolli.
"Seni pole kontrolliprotokolle suudetud meile esitada," edastas tehnojärelevalve. Tivoli Tuur esitas küll tõendi Poola inspekteerimisasutuse tehnilise kontrolli läbimisest, kuid need ei puudutanud praegu kasutatavaid atraktsioone. 2006. aastal võttis Tivoli Tuur kasutusele teise, Rootsi päritolu pargi.
Lisaks teatas tehnojärelevalve, et vähemalt ühe ettevõtja vastutus ei ole lõbustuspargi ohutuse tagamisel küllaldane. Seetõttu tehti majandusministeeriumile ettepanek kehtestada lõbustusparkide seadmete perioodilise tehnilise kontrolli läbiviimise kohustus.
Viikna on varem öelnud, et ta ei pea oma äri kinni panema, sest õnnetus juhtus vaid ühe karusselliga ja teised atraktsioonid on kontrollitud. "Õnnetus juhtus ju ühel karussellil. Teised on terved ja kontrollitud. Kui üks buss sõidab kraavi, kas siis peatame kogu bussiliikluse?" märkis Viikna.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele