Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Parimad äriideed sünnivad kõhutundest
Juhtimiskonverentside sarja uus üllitis "Märka, tunneta, mõtle, tegutse" on praktiline raamat, mis näitab ilmekalt, kuidas instinkti jõud võib äri muuta.
Raamat kirjeldab lihtsat, aga jõulist tehnikat, millest on sündinud paljud tänapäeva äri edumeelsemad tooted ja teenused. See ei anna kindlat retsepti ega luba kümne päevaga paradiisi, vaid läheneb arukalt ja mõistvalt sellisele ebamäärasele, kuid elulisele teemale nagu instinktide kasutamine äris.
Raamat annab nii inspiratsiooni kui ka julgust oma sisetunde järgimiseks. Samas ka kinnitust, et paljud uued ideed sünnivad pigem äriliidrite kõhutunde kui lõputu analüüsi tulemusel.