Septembri lõpus toimub Radisson SASi hotellis teine rahvusvaheline konverents turismivaldkonnas tegutsejatele.
Konverentsil esinevad turismiasjatundjad nii välismaalt kui ka Eestist, kes annavad ülevaate valdkonna aktuaalsetest probleemidest ja analüüsivad võimalikke lahendusi. Turismikonverents toimub üks kord aastas ning koondab valdkonna parima oskusteabe ja värskemad ideed.
Kui eelmisel aastal keskenduti külastuselamuse pakkumisele, siis tänavused põhiteemad on Eesti bränd ning riigi tuntuse suurendamine rahvusvahelisel turismiturul. Käsitletakse ka meedia rolli turismi arengus ja selle maine kujundamises.
Esinejaid on nii Suurbritanniast, Soomest, Taanist kui ka Eestist.
Järgmisel nädalal algav Tartu hansalaat on kauplejate seas nii populaarne, et müügikohad lõppesid varakult.
Hansalaadale oodati kaupmehi, kes müüvad unikaalseid käsitöötooteid traditsioonilistest või looduslikest materjalidest, huvitavaid kaupu ja toite ning tutvustavad keskaja käelisi tegevusi.
Pakutakse kudumeid, käsitsimaalitud siidisalle, erinevatest puiduliikidest köögitarbeid, mänguasju, ehteid, lambanahast tooteid, sepiseid jpm.
Müügikohtade hinnad ulatusid paarisajast tuhande kroonini. Hansalaat toimub Tartus raekoja platsil, Küüni tänaval ja Kaubahoovi platsil.
Autor: ÄP