• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,69%6 183,23
  • DOW 301,09%43 858,33
  • Nasdaq 0,68%20 304,61
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,05
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,69%6 183,23
  • DOW 301,09%43 858,33
  • Nasdaq 0,68%20 304,61
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,05
  • 15.08.07, 08:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esimese klassi lennud kaaviari ja shampanjaga pilvedel

Ajakiri Forbes koostas tabeli maailma parimatest esimese klassi lendude pakkujatest.
Turvakontrolli tõttu aina tüütumaks muutuvat lendamist üritavad lennufirmad kallima pileti ostnutele kompenseerida luksusega, alates parimatest šampanjadest ning lõpetades isikliku saatjaga, kes kiiresti lennule registreerida aitab ja läbi turvakontrolli juhatab.
Kuigi paljud lennufirmad on loobunud luksusliku esimese klassi pakkumisest, on jäänud need, kes püüvad kogu hingega reisijale erilist teenindust pakkuda. Maailmas on praegu 35 lennuliini, kes pakuvad esimese klassi reise. Ajakiri Forbes koostas tabeli maailma parimatest esimese klassi lendude pakkujatest.
Singapore Airlinesi esimene klass laseb reisijal valida Dom Perignoni ja Krugi šampanja vahel. Samal ajal kui reisijad panevad selga oma ekstra suures vannitoas Givenchy ööriided ja tuhvlid, muutuvad nende istekohad tõelisteks vooditeks, mis on kaetud voodilinade, suletekkide ja mõnusalt suurte patjadega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Emiratesi esimese klassi istekohad on tegelikult minisviidid liugustega, mis tagavad reisijale täieliku privaatsuse.
Cathay Pacific pakub oma nõudlikumatele reisijatele ka koka teenuseid - muna küpsetatakse vastavalt soovile ja riisi valmistatakse värskelt.
Qatar Airways hellitab oma reisijaid hetkest, kui nad lennujaama jõuavad. Esimese klassi reisijatele on siin marmorpõrandate ja koskedega terminal. Saatja võtab reisija kotid, registreerib ta lennule ja juhib ooteruumidesse, kus on peeneid söögikohti ning sauna ja mullivanniga tervisekeskus. Pardal kostitakse reisijaid kaaviariga. Igal istekohal on ka pool meetrit lai toidulaud, kuhu mahub kaks inimest vastamisi einestama.
Austraalia Qantase esmaklassi ooteruumides on oma raamatukogu, restoranid, ärikeskused, spaad.
Euroopa lennuliinidel maksab esimeses klassis lendamine keskmiselt 76 142 krooni üks suund, Aasia liinidel on hind soolasem - 81 147 krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 20 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele