• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 16.08.07, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Ferrari Dino tuleb vaikselt

Automedia on saanud esimese tõendi sellest, et Ferrari töötab oma uue Dino kallal.
Spioonifotod on tabanud auto testsõidult. Dino põhineb 599 kerel ja praeguselt versioonilt ei ole veel väga palju uue Dino jooni näha. Automedia spetsialistide teatel andis uue auto ära selle mootori hääl, või siis õigemini selle puudumine. Kindlasti ei ole heli nii terav kui näiteks F430-l.
Klassikalist Dinot toodeti ajavahemikus 1968-1976 ja auto sai nime Ferrari asutaja Enzo Ferrari poja, 1956. aastal 24aastaselt surnud Alfredino "Dino" Ferrari järgi.
Kui vana Dino oli V6 mootoriga, siis uuele pannakse kapoti alla 400hobujõuline V8. Esimesena tuleb tõenäoliselt välja coupé variant, kuid hiljem on oodata ka kabrioletti. Kõigi eelduste kohaselt teeb vormib auto Itaalia kuulus autodisainistuudio Pininfarina koos Ferrari endise disainijuhi Frank Stephensoniga, kes nüüd on Fiati disainikeskuse juht.
Dino hind algab umbes 100 000-110 000 eurost (1,6-1,7 miljonist kroonist). Teadjad on öelnud, et aastas on Dinot võimalik müüa kuni 4000 tükki. See kahekordistaks hetkega Ferrari aastatoodangu ja tooks ettevõttele täiesti uue kliendigrupi. Jutud käivad ka selle ümber, et Dinot hakatakse tootma Maserati tehases Itaalia linnas Modenas. Linn on Ferrari jaoks ajalooliselt väga oluline, kuna seal sündis Enzo Ferrari.
Kuigi Ferrari Dino tulekut endiselt eitab, võib autot Automedia hinnangul tänavatele oodata 2009. aastal.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele