Enne bännerite valmistamist ja portaalide kallite avalehekülgede broneerimist tasub üle vaadata oma koduleht.
Tehke ära kõige olulisemad ja tasuta asjad. Kontrollige, kas teie leht on otsimootorite poolt hästi leitav. Selleks on olemas netiturunduse spetsialistid, kes oskavad hinnangu anda.
Mõelge, kas olete ära kasutanud kõik võimalused kodulehe külastatavuse tõstmiseks: lisanud oma kodulehekülje aadressi e-kirjade lõppu, pakkunud seda välja info saamiseks vastavates foorumites jne. Kaaluge spetsiaalse kampaanialehe loomist, kui eesmärk on mõne väga konkreetse toote müüki suurendada. Tihti on see kiirem, lihtsam ja kasulikum moodus kui kodulehe enda ümbertegemine mõneks nädalaks, kuni kampaania kestab. Kampaanialehelt peab saama edasi pealehele, et inimesed saaksid ka muude toodetega tutvuda.
Arvesta, et bänner on vaid uks sinu kodulehele, seda ei tohi infoga üle koormata. Ja lõpetuseks mõõda kampaania tulemuslikkust, internet annab selleks parimad võimalused.