• OMX Baltic−0,3%300,38
  • OMX Riga−0,1%892,62
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,69
  • OMX Vilnius0,48%1 205,41
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,32%8 802,98
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic−0,3%300,38
  • OMX Riga−0,1%892,62
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,69
  • OMX Vilnius0,48%1 205,41
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,32%8 802,98
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 04.09.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enne bännerit tee korda koduleht

Enne bännerite valmistamist ja portaalide kallite avalehekülgede broneerimist tasub üle vaadata oma koduleht.
Tehke ära kõige olulisemad ja tasuta asjad. Kontrollige, kas teie leht on otsimootorite poolt hästi leitav. Selleks on olemas netiturunduse spetsialistid, kes oskavad hinnangu anda.
Mõelge, kas olete ära kasutanud kõik võimalused kodulehe külastatavuse tõstmiseks: lisanud oma kodulehekülje aadressi e-kirjade lõppu, pakkunud seda välja info saamiseks vastavates foorumites jne. Kaaluge spetsiaalse kampaanialehe loomist, kui eesmärk on mõne väga konkreetse toote müüki suurendada. Tihti on see kiirem, lihtsam ja kasulikum moodus kui kodulehe enda ümbertegemine mõneks nädalaks, kuni kampaania kestab. Kampaanialehelt peab saama edasi pealehele, et inimesed saaksid ka muude toodetega tutvuda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Arvesta, et bänner on vaid uks sinu kodulehele, seda ei tohi infoga üle koormata. Ja lõpetuseks mõõda kampaania tulemuslikkust, internet annab selleks parimad võimalused.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele