• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,01%6 449,15
  • DOW 30−0,08%44 911,82
  • Nasdaq 0,03%21 629,77
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,01%43 716,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,78
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,01%6 449,15
  • DOW 30−0,08%44 911,82
  • Nasdaq 0,03%21 629,77
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,01%43 716,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,78
  • 22.10.07, 08:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn kaalub politseid Sõõrumaa firma kohale

Tallinna plaan anda parkimise korraldamine G4S Eesti (endine Falck) käest munitsipaalpolitseile paneb turvafirma suuromaniku pead vangutama, tema arvates ei pea politsei tegema parkimiskontrolöri tööd.
"Trahvilipikute panemine ei ole politsei töö. Politsei ei pea autodele mingeid sildikesi panema. Politsei peaks ikka mundri selga panema ja tänaval patrullima. Igaüks tehku ikka oma tööd. Tänavaid pühkigu tänavapühkija," oli Sõõrumaa ärritunud Tallinna linnavolikogu mõtte peale anda linna parkimise korraldamine munitsipaalpolitseile.
"See on absurdne mõte. Sama hea oleks öelda, et paneme iga auto rooli politseiniku, siis on vähem õnnetusi," lisas Sõõrumaa.
Vaatamata nördimusele, et töö võib Falcki käest ära libiseda, kinnitas Sõõrumaa, et majanduslikult see ettevõttele märkimisväärne kaotus ei ole.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli ütles aripaev.ee-le, et praegu ei ole linnal plaanis parkimiskorraldust muuta.
"Kindlasti ei saa tänasel päeval rääkida tasulise parkimise korraldamise üleandmisest ei munitsipaalpolitseile ega ka mõnele teisele linna ametile, sest linnal on kuni 2011. aastani kehtiv leping G4S Eesti ASiga. See saab kõne alla tulla alles pärast lepingu lõppemist, kuid enne peab seda igakülgselt analüüsima, kas selle tulemusena linn saavutaks parema kvaliteedi ja kas see oleks ka rahaliselt odavam, kui seda linn ise korraldab," selgitas Mutli.
Tema sõnul oli linna parkimiskorraldus vajalik erakätesse anda, kuna enne seda oli linnas parkimise korralduses palju korralagedust.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele