• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 29.10.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enamik vigu saab alguse ammu enne värbamist

Enamik vigu saab alguse ammu enne värbamist. Siis annab tunda, kui ettevõttel ei ole endast selgelt pilti või on tal mainega halvad lood, juhtimine on kehv, ebakvaliteetsetest teenustest ja toodetest rääkimata.
Või ajab ta valet asja valel turul: ka tööjõu kui olulise ressursi puudumine muudab äriajamise mõnel juhul mõttetuks.
Asja teine külg on see, et personalijuhil pole just sageli käes hoobasid ettevõtte juhtimiskultuuri muutmiseks või strateegilistes otsustes kaasa rääkimiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimasel ajal räägitakse sellest, et turundus tuleks värbamisse kaasata, töökuulutustele värvilised lindid külge riputada ja tööotsijaid löövate lausetega mõjutada. Mingi aja võib ka selline lähenemine end õigustada ja huvilisi juurde tuua.
Siiski on see kokkuvõttes libe tee, sest tööletulija näeb varem või hiljem seda, mis tegelikult ettevõttes on või ei ole.
Mõistlik on värbamismainet kujundades lähtuda sellest, mis meil olemas on, ja anda oma panus seal.
Autor: Tiina Saar

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele