Eesti turule on tekkinud enneolematult suur hulk
naisteajakirju ja enam pole kaugel aeg, mil nii mõnigi neist uksed kinni paneb,
ütleb meediaanalüütik Toomas Leito.
Vanade tegijate sekka on sel aastal trüginud äsjailmunud Marie Claire, kohe-kohe on müügile jõudmas ajakiri Lilit, kirjutas Äripäev.
Pika traditsiooni ja kindla lugejaskonnaga Eesti Naine on lugejate arvu poolest loovutanud koha nädalakirjale Naisteleht. Suurima reklaamimahu poolest hiilgavad Anne, Naisteleht ja Stiil.
Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul lähenes ajakirjade reklaamikäive poole aastaga 100 miljonile kroonile, aasta lõpuks küündib see 200 miljoni kroonini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Seda on kaks ja pool korda vähem kui ajalehtedel," ütleb Leito. "Reklaami jätkub neile, kes on mingis segmendis turuliidrid. Näiteks seltskonnaajakirjadest Kroonika, kodu- ja sisustusajakirjadest Kodu ja Aed. Hästi müüb reklaami Stiil. Olgugi väheste tellijate ja tiraažiga, on neil hea imago, mida müüa," selgitab Leito.
"Marie Claire'il läheb hästi, sest esikohal on ilu- ja elustiilitooted. Ajakirja reklaamiandjate kontorid on suures osas väljaspool Eestit. Näiteks esimese numbri reklaamimüügi käive oli 1,3 miljonit krooni," räägib Leito
Siiski toonitab ta, et pole kaugel aeg, kus nii mõnigi ajakiri peab uksed kinni panema.