Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uute tehnoloogiate konserv - BMW kuues seeria

    Mingeid jooni on kuskil pamprites küll natuke silutud ja tulesid ka pisut kohendatud, kuid see pole muutnud auto välimuse hea maitse piiril kõikumist.
    Sisu tahab aga silitamist ja kiitmist saada. Istmed on head ja embavad juhti nagu jaksavad. Käiguvalits on nagu viimastel mudelitel ikka - tavapärasest muutunud pigem kosmosesüstiku juhtkangiks. Keskkonsooli ülaosast vaatab juhile vastu suur ekraan, kuhu on võimalik kõikvõimalikke andmeid kuvada ja kõike autoga seonduvat iDrive-rullikuga juhtida.
    Juhi ees olev näidikuplokk on BMW-likku oranži karva. Kõrvalistmele saab panna ka turvahälli, sest kõrvalistuja turvapadi on väljalülitatav ja väikse matsu korral ei mattu maimuke pauguga patja, mis teda vigastada võib.
    Omaette teema on tehnoloogiate hulk, mis selles autos peidus on. Esiklaasile kuvatakse terve andmete kogumik, mis juhile vajalik. Öösel ja tegelikult ka päeval võib sisse lülitada infrapunakaamera, mis kuvab pildi keskkonsoolis olevale ekraanile. Sealt võib näha, kui mõni jalakäija on teele tulemas - see eraldab soojust kiirgavaid kehasid külmadest.
    Samuti on BMW-l distantsihoidjaga kiirusehoidik, mis pärast soovitud kiiruse sisestamist viib sind küll selleni, kuid hoiab ees sõitva autoga distantsi, mille pikkust saab juht ise reguleerida.
    Vajadusel auto pidurdab ja kuni täieliku peatumiseni. Sõitma hakkab samuti ise, kui seismise aeg ei ületa teatud sekundeid.
    Auto ise veel ei rooli, kuid vastava nupu lülitamisel on see võimeline märku andma, kui olete oma reast välja minemas ehk ületamas valget joont. Märku antakse rooli väristamisega.
    Mootoriks on sel imeloomal kolmeliitrine kahe turbolaaduriga diisel, mille võimsusnumbrid on enam kui muljetavaldavad. Juht surutakse kiirendusel sügavale istmesse ja jäetakse sinna piiraja saabumiseni.
    Muide, tegemist pole enam tuima diislitõmbega, vaid tunda on juba teravust, mida muidu pakuvad bensiinimootorid. Terve nädalavahetuse jooksul, mil auto mu käes oli, tuli keskmiseks kuluks vaid tsipa üle kümne liitri saja kilomeetri kohta. Ja seda enamjaolt linnas sõites.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.