Uudsena ei kuulu 2008. aastast maksustamisele füüsilisest isikust ettevõtja poolt talle kuuluvalt kinnisasjalt saadud metsamaterjali võõrandamisest saadud tulu 45 000 krooni ulatuses kalendriaastal.
Kuna finantsteenuste turul on olnud üleüldine intressimäärade suurenemine, siis tõuseb 2008. aastast 5 protsendile minimaalne intressimäär, millega oma töötajale laenu andmist ei loeta erisoodustuseks.
Kui tööandja annab töötajale laenu madalama intressiga kui 5% aastas, siis loetakse tegeliku intressimäära ja 5% vahe erisoodustuseks. Lisaks tuleb arvestada, et teatud juhtudel kuulub tulumaksuga maksustamisele kogu seotud füüsilisele isikule antud laenu põhisumma (kui laenude, avansside, ettemaksete suurenemine kalendrikuus ületab 50% eelmise kalendrikuu sotsiaalmaksuga maksustatud väljamaksete summast).
Tööandjad ja füüsilisest isikust ettevõtjad peavad arvestama, et 2008. aastast suureneb minimaalse sotsiaalmaksu arvestamise aluseks olev baassumma 2700 kroonile, mis tähendab, et sotsiaalmaksu tuleb maksta vähemalt 891 krooni kuus.
Seda kohustust ei ole töötajatel ja FIEdel, kes saavad riiklikku pensioni, on tööle asunud või töölt lahkunud jooksval kuul, on palgalisel puhkusel, kasvatavad vanema või eestkostjana alla kolmeaastast last, või kolme või enamat alla 19aastast last, või kes on õpilased või üliõpilased, jm seaduses nimetatud juhtudel.