• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 14.01.08, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Audi TTS sportauto jõuab suvel Eestisse

2008. aasta suvel Audi müügisalongidesse jõudev Audi TT pakub sportautode austajatele sõidurõõmu ja võimaluse valida Audi TTS avatud Roadster keretüübina või 2+2 kohalise kupeemudelina.
Audi TTSAudi TTS kapoti all on kaheliitrine TFSI mootor, mis arendab 200 kW/272 hj, S tronic käigukast kiirendab auto paigaltstardist 100 km/h 5,2 sekundiga. Audi TTS on varustatud quattro nelikveoga ning auto lõppkiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h, teatas firma.
Auto on saadaval nii manuaal- kui S tronic käigukastiga. Kahe siduriga kiiret käiguvahetust võimaldava S tronic käigukasti puhul saab juht soovi korral samuti käike käsitsi vahetada ning teha seda käigukangi või roolil paiknevate lülitusklahvide abil. Audi TTS keskmine kütusekulu on 7,9 liitrit (S tronic käigukastiga) saja kilomeetri kohta. Roadsteri keskmine kütusekulu on 0,1 liitri võrra kõrgem.
Nelikveoline TTS on varustatud Audi magnetic ride elektrooniliselt juhitavate amortisaatoritega, mis pakuvad juhile võimalust seadistada auto vedrustust lähtudes sõidustiilist või teeoludest. Sport-režiimis on auto kliirens 10 mm madalam ja vedrustus jäigem,
Uus Audi TTS on saadaval 2+2 istmelise kupee või kahekohalise Rodsterina. Kergesti ligipääsetava, suure luugiga kupeemudeli pagasiruumi maht on 290 liitrit, mida saab tagaistmete seljatugede allaklappimise teel suurendada kuni 700 liitrini. Roadsteril on Audile iseloomulikult pehme elektrohüdrauliline katusekonstruktsioon, mis võrreldes kupee-kabriolettidel kasutatava jäiga katusega on kergem ning võtab vähem ruumi. Audi TTS Roadsteri katust saab avada ja sulgeda kuni sõiduki kiiruseni 50 km/h. Auto on 4198 mm pikk ja 1842 mm lai. Nagu ka TT mudelitel, avaneb parema teelpüsivuse kindlustamiseks kiirusel 120 km/h automaatselt tagaluugis asuv spoiler.
Audi TTS välisdisaini ilmestavad 18-tollised veljed, kroomitud küljepeeglid, uuenenud esi- ja tagakaitseraud ning tagadiffuusorisse integreeritud kaks paari väljalasketorusid. Ootuspäraselt on auto esituledesse lisandunud LED-tehnoloogia. Mõlemas esilaternas asuvad 12 LED-dioodi on kasutusel päevasõidutuledena. Xenon-tulede sisselülitamisel võtavad LED-valgustid üle gabariiditulede funktsiooni.
Eestisse jõuab uus Audi TTS eeloleval suvel.

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.08, 12:43
Maailma odavaimad autod
Maailma kõige osavamad autosid toodetakse Indias ja Hiinas. Odavaima auto hinnaks on ligi 26 000 krooni.
Uudised
  • 17.01.08, 08:39
Maailma ebapopulaarseim luksauto on Cadillac
Mullu ei tahtnud maailmaturul kuidagi kaubaks minna luksusklassi autod.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 13:23
Puhastusteenused – mida tuleks koristuspartneri valimisel arvestada?
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele