• OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 2251,39%50 910,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,64
  • OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 2251,39%50 910,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,64
  • 15.01.08, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: uus Renault Kangoo

Renault esitles Kangoo uut versiooni juba 2007. aasta lõpus, samas auto kolmeukseline versioon tuleb müüki alles 2009. aastal.
Tegu on Kangoo B up ideeauto põhjal ehitatud masinaga, mille koodnimetus on W61. Auto meenutab rohkem maastikusõidukit kui sõiduki suur vend ja seda pakutakse ka neljarattaveolisena.
Umbes 18 000 eurot (280 000 krooni) maksev Kangoo on huvitav alternatiiv Fiat Fiorinole, Citroen Nemole ja Peugeot Bipperile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele