• OMX Baltic−0,38%300,16
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,52%2 070,23
  • OMX Vilnius0,37%1 204,1
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 815,43
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,89
  • OMX Baltic−0,38%300,16
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,52%2 070,23
  • OMX Vilnius0,37%1 204,1
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 815,43
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,89
  • 23.01.08, 08:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtja otsib hinnatõusu vastu abi õiguskantslerilt

Saaremaa ettevõtja Ants Kuningas tegi õiguskantslerile avalduse, milles palub selgitada, kas parvlaevapiletite liigkõrged hinnad ei ole tema ja tema pere suhtes diskrimineerimine regionaalse tunnuse alusel.
Saaremaalt mandrile ja tagasi pääseb reeglina praami abil. Seega on praamiga läbitav meretee meile otseselt maantee pikendus, märgib Kuningas oma avalduses, lisades, et riiklikke makse tasuvad saarlased samaväärselt teiste Eesti piirkondade elanikega ja seega võtavad maksude tasumise kaudu osa nii maanteede ehitamisest kui ka parandamisest, kirjutas Meie Maa.
"Samas ei rullita mandril maanteed öösel mõneks tunniks kokku, maanteed mööda koju pääsemise riski vähendamiseks ei pea broneerima maanteepiletit ega ole kehtestatud mandril ka maanteedel sõiduks täiendavat maanteemaksu," nendib ta.
"Perele piisava elatise teenimiseks olen sunnitud teenindama kliente ka mandril, mistõttu puudutab praamipiletite hinna tõus otseselt minu ja minu pere heaolu. Seejuures mõjutab minu ja minu pere heaolu vahetult ka raskeveokitele ning teistele transpordivahenditele kehtestatud kõrgem piletihind, sest see kajastub saarele toodava kauba hinnas," selgitab ettevõtja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele