• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,46%44 974,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,82
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,46%44 974,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,82
  • 07.02.08, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: lõvi ei maga, Peugeot 3008

Automedia tabas külmas ja kaugel tsivilisatsioonist uue Peugeot 3008, mis on Renault Scenicu, Citroen Picasso ja Volkswagen Tourani kaua oodatud konkurent.
Jääb küsimus, kas ideedest pakatav ja noobli disainiga auto on piisav, et tähelepanu võita.
Nime järgi võib oletada, et Peugeot’i mahtuniversaal ehitatakse 308 põhjale. Peugeot 3008 MPV-l on külgedele libisevad uksed, seitse kohta ja kõrgem katus. Lisaks on autol rehvirõhuandur ja auto annab helisignaaliga märku kui ka reisijatel ei ole turvavöö kinnitatud. Ka peaks saama auto kahetsoonilise kliimaseadme ja uue meelelahutuskeskuse.
Automedia usub, et 3008le arendatakse uue põlvkonna bensiinimootor ja kuni 2,4liitrine HDI mootor.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele