• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,11%6 092,18
  • DOW 301,19%43 089,02
  • Nasdaq 1,43%19 912,53
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 2250,21%38 871,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,91
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5001,11%6 092,18
  • DOW 301,19%43 089,02
  • Nasdaq 1,43%19 912,53
  • FTSE 1000,01%8 758,99
  • Nikkei 2250,21%38 871,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,91
  • 15.04.08, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laki Takso püüab kliente Tulikast odavama hinnaga

Maikuus hakkab turule trügima uus taksofirma Laki Takso, mis meelitab kundesid uute autode ja madalate hindadega.
Taksofirma rajamisega aktiivselt tegutsev Marek Saar ütles aripaev.ee-le, et tõesti, uus taksofirma on rajatud ja 5. mail peaks taksod juba linna peal ringi vurama.
„Kliente hakatakse vedama uute Opel Astrate, Vectrate ja Toyota Avensistega. Taksojuhid, kes tulevad oma autodega, nende auto ei tohi olla vanem kui neli aastat. Esialgu hakkab ringi sõitma 35 autot,“ selgitas Saar. Laki Takso autod on pidevalt uued. "Meie autod ei ole üle aasta vanad, niipea, kui auto vanus on aasta, vahetame selle välja," selgitas Saar.
Iga kuu plaanitakse autoparki laiendada 10-15 auto võrra. „Nii kaua laieneme, kuni turul nõudlust on ja mitte vähem kui turuliidril,“ lisas ta. Tulika Taksol on näiteks 160 sõidukit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuue kuu pärast plaanib firma investeerida keskkonnasõbralikesse Toyota Priustesse. „Siis on avalikul sektoril moraalne kohustus meie taksosid kasutada, sest need on keskkonnasõbralikumad,“ lisas ta.
Laki Takso sõidualustustasu on 25 krooni, kilomeeter sõitu maksab 5,90 krooni ja ootetund 130 krooni. Hinnad kehtivad ööpäev läbi. „Kas teate veel kedagi, kes nii odavalt sõidab?“ küsis ta. Tulika sõidu alustamistasu on näiteks 45 krooni, kella 6st hommikul 1ni öösel on kilomeetri hind 9,40 ja muul ajal 11.80, ootetund maksab 200 krooni.
Saare sõnul on nii, et kui kallid firmad sõidavad näiteks Viru juurest Õismäele, siis neil lihtsalt veab, kui nad kliendiga tagasi sõidavad. „Taksojuhil on ikka tähtis summa, mis ta päeva lõpuks teenib, mitte tunnid, mis ta autos raamatut loeb,“ selgitas Saar, kes enda sõnul on taksondusega tegelenud ja teab täpselt, kuidas see äri toimib.
Klientide leidmiseks tuleb taksofirma mai alguses välja ka suure turunduskampaaniaga. „Televisioon, raadio, ajalehed, ajakirjad, veeb,“ andis Saar aimu kampaania mõõtmetest.
Praegu leiab lakitakso.ee veebist rõõmsa naerunäo, mis teatab, et varsti hakkab firma koduleht toimima.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele