• OMX Baltic0,25%291,96
  • OMX Riga0,21%912,32
  • OMX Tallinn0,09%1 895,99
  • OMX Vilnius0,14%1 261,91
  • S&P 5000,58%6 738,44
  • DOW 300,31%46 734,61
  • Nasdaq 0,89%22 941,8
  • FTSE 1000,09%9 587,34
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,31
  • OMX Baltic0,25%291,96
  • OMX Riga0,21%912,32
  • OMX Tallinn0,09%1 895,99
  • OMX Vilnius0,14%1 261,91
  • S&P 5000,58%6 738,44
  • DOW 300,31%46 734,61
  • Nasdaq 0,89%22 941,8
  • FTSE 1000,09%9 587,34
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,31
  • 25.04.08, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PILDID: kergem ja võimsam Nissan GT-R V-Spec

Siin on Automedia parimad pildid uuest Nissan GT-R V-Specist, kuigi välimuses on nähtavaid muutusi, on olulisemad uuendused kapoti all.
Nissan on seadnud eesmärgiks, et GT-R V-Spec peab läbima Nürburgringi 7 minuti ja 25 sekundiga, mis on 18 kiiremini kui praegune auto.
GT-R V-Speci jaoks tuunitakse mootorist välja 550 hobujõudu. Standard GT-Ri mootor arendab 480 hobujõudu.
Esiosas kasvavad õhuavad suuremaks, et pidureid paremini jahutada. Kuuekodaraliste velgede tagant paistab kergelt uuendatud pidurisüsteem.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tavaline GT-R ei ole sulgkaallane. V-Spec on tänu süsinikkiust keredetailidele vähemalt 150 kilo kergem.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele