• OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 06.08.08, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: Opel Meriva suur avang

Need on siiani parimad pildid uuest Opel Merivast, võimaldades esimest korda heita pilku mudeliuuenduse mootorile ja auto sisemusele, tõdevad Automedia spioonifotograafid.
Kuigi auto on piltidel tugevasti maskeeritud, eksitamaks nii silma kui ka objektiivi, saab lähemal uurimisel siiski aimu, mis on auto juures murrangulist – tagumised uksed! Käepidemed on tegelikult petukaup, uksehinged paiknevad hoopis tagapostil ja see on viimane tõestus, et kuulujutt vastupidi avanevatest ustest Meriva mudeliuuendusel vastabki tõele. Opelil on seetõttu tõesti olnud põhjust prototüübi tagaosa hoolikalt varjata. Võrreldes praeguse mudeliga on tulevane elegantsem, lisame sellele pöörettekitava lahenduse tagaistmeile ja sealt välja pääsemiseks ning Opeli säästlikud diiselmootorid - ja võimegi olla kindlad, et ka seda Merivat saadab müügimenu.
Tõlkis Sven Tallo

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele