• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 01.10.08, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Go Bus ei taha Tartus reisijaid enam kahjumiga vedada

Go Bus soovib järgmise aasta 1. jaanuarist lõpetada ettevõttele kahjuliku liiniveolepingu Tartu linnaga, mis on bussifirmale tänaseks toonud 27 miljonit krooni kahjumit, teatas firma.
„Tahaksime Tartu linnaliine teenindada, kuid tingimustel, mis tagavad bussiveo jätkusuutlikkuse ja turvalisuse,“ ütles Go Busi juhatuse liige Anti Selge. „Go Bus on kolm aastat maksnud peale Tartu linna bussiliikluse toimimisele ning järgmisest aastast ettevõte seda enam ei tee.“
Selge lisas, et raske olukord Eesti bussiäris ei ole kellelegi üllatuseks ja Go Bus on valmis asuma linnaga läbirääkimistesse lepingu tingimuste ülevaatamiseks ning on ka vastava ettepaneku teinud.
Seadusest tulenevalt korraldab bussiettevõte liinivedu oma ärihuvist lähtuva rahalise tasu eest, tellimuse vedudeks esitab riik või kohalik omavalitsus. Kui lepingutingimused halvendavad ettevõtte majanduslikku olukorda, on bussifirmal õigus taotleda kas lepingu muutmist või vajadusel leping ühepoolselt üles öelda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Go Bus on aasta jooksul proovinud Tartu linnavalitsusega olukorda arutada ning leida lahendust kütusehindade tõusu tõttu hüppeliselt suurenenud kulutuste katmiseks, kuid juulis tehtud kirjalikule ettepanekule ei ole Tartu linn vastanud käesoleva hetkeni.
Septembris tegi Go Bus Tartu linnale ettepaneku lepingu muutmiseks, juhtides tähelepanu linnapoolsele lepingu rikkumisele, kuid ka sellele ettepanekule ei ole linn tänaseni vastanud.
Go Bus on teostanud Tartu linnas avalikku liinivedu alates 01.jaanuarist 2006. Tähtajaliselt lõppeks linna ja Go Busi vaheline leping 31. detsembril 2010.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele