• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,88%44 905,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,88%44 905,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 06.12.08, 19:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Virtsu sadamahoone valmib 2009. aasta juuniks

Uut sadamahoonet rekonstrueerib AS Parmeron ning ehitustööd maksavad üle kümne miljoni krooni, kirjutas Oma Saar.
Nelja sadama rekonstrueerimise käigus lõhutakse maha ka tosina meetri jagu vanast Virtsu sadamahoonest, et laiendada autode ooteala kolme rea võrra. Vanadel taladel püsiv uus ja väiksem hoone peab valmima juuni alguseks ning autode ooteala tuleval sügisel.
Sadamaid haldava Saarte Liinide arendusdirektor Peeter Oopkaup käis eile pealinnas ehitajatega sadamate arenduse hetkeseisu arutamas. “Vanal hoonel võetakse maha Kuivastu-poolne madalam osa, see on 12 meetrit,” rääkis ta.
“Jutt on hoone kapitaalsest remontimisest, alles jäävad olemasoleva hoone seinad, kandekonstruktsioonid, laed.” Mahavõetud majaosa arvelt laiendatakse kail autode ooteala kolme sõidurea ulatuses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Oopkauba sõnul uude hoonesse sõidukite piletimüügi kohta ei tule, nende jaoks ehitatakse autode ooteala algusse aastaringne piletimüügipunkt. Küll aga tuleb sadamahoonesse jalakäijate ja jalgratturite jaoks piletimüügiautomaat, kust saab pileti lunastada nii sularaha eest kui ka kaardiga makstes.
Sadamahoonesse peaksid jääma samad funktsioonid, mis varem – postkontor, toitlustuskoht, ootesaal ning sadamale ja piirivalvele vajalikud ruumid.
Kui sadamahoone valmib juuni alguseks, siis autode ooteala saab valmis sama aasta sügiseks. Kuid sellega Virtsu sadama ümberehitustööd ei lõpe. Novembrist läheb rekonstrueerimisele kai nr 1, mis tuleb ümber ehitada selleks, et võimaldaks vastu võtta 2010. aastal liinile tulevat uut parvlaeva.
Praegused kaldarambid ei sobi uutele laevadele, sest nende pealesõiduteki kõrgus on praegustest kuni poolteist meetrit erinev.
Sama projekti raames on rekonstrueerimisel Kuivastu, Virtsu, Heltermaa ja Rohuküla sadam.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele