Liisinguklientide seas on alati võlglasi
olnud, kuid tavaliselt moodustavad nad 0,3-0,5% liisinguportfellist. Nüüd on
liisinguvõlglaste osakaal kaks-kolm korda suurenenud, vahendas biznews. lv.
Hansa lizingsi direktor Daniil Rulev ütles intervjuus ajakirjale Lietiška Diena, et praeguseks on hätta jäänud kõik, kes oma võimalusi üle hindasid.
"Näiteks ostsid ehitajad BMW X5-ed ja vedasid nendega tsemendikotte. Lisaks pidi iga endast lugupidav kinnisvaraärimees sõitma 7. seeria BMWga. Kui praeguseks müüki pandud autodele vaadata, on kõige rohkem just neid marke," rääkis Rulev. Ta ei välistanud samas, et probleemsete klientide hulk võib veelgi kasvada.
Rulev märkis, et paljud istuvad kallitest autodest ümber odavamatesse. Tähendab, nõudlus odavamate autode järele võib kasvada, kallite järele aga veelgi kukkuda. Ka automüüjad on nüüd odavatele sõidukitele orienteerunud.