• OMX Baltic−0,24%319,53
  • OMX Riga0,65%977,43
  • OMX Tallinn−0,19%2 228,58
  • OMX Vilnius−0,17%1 510,75
  • S&P 5000,58%7 818,93
  • DOW 300,49%51 521,28
  • Nasdaq 0,45%27 599,79
  • FTSE 1000,42%10 541,69
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,43
  • OMX Baltic−0,24%319,53
  • OMX Riga0,65%977,43
  • OMX Tallinn−0,19%2 228,58
  • OMX Vilnius−0,17%1 510,75
  • S&P 5000,58%7 818,93
  • DOW 300,49%51 521,28
  • Nasdaq 0,45%27 599,79
  • FTSE 1000,42%10 541,69
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%95,43
Rahandusministeerium vastab oma kodulehel korduma kippuvatele küsimustele, mis on seotud 1. juulil rakenduva käibemaksumäära tõusuga 20 protsendile.
Rahandusminister Jürgen Ligi ütles Äripäevale, et samuti on maksuhaldurile antud juhis suhtuda maksumaksjate muredesse maksimaalselt mõistvalt ning küsimuste lahendamisele kaasa aidata.
1. Millist käibemaksumäära tuleb rakendada, kui leping kauba müügi või teenuse osutamise kohta on sõlmitud enne 1. juulit 2009.a ning hinna kujundamisel on arvestatud 18%lise käibemaksumääraga?
Rakendada tuleb käibemaksumäära, mis kehtib käibe toimumise ajal. Seega, kui käibe toimumise aeg on pärast 30. juunit 2009. a tuleb rakendada käibemaksumäära 20%, sõltumata asjaolust, et leping on sõlmitud enne 1. juulit 2009. a ning et lepingus on arvestatud lepingu sõlmimise ajal kehtinud 18%lise määraga.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele