• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,86%6 280,72
  • DOW 300,76%44 820,99
  • Nasdaq 1,05%20 608,24
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,86%6 280,72
  • DOW 300,76%44 820,99
  • Nasdaq 1,05%20 608,24
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 14.09.09, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uudistooteid hakkab tähistama erimärk Uus on IN

Sellest nädalast saavad kõik uute toodete ja teenuste arendajad Eestis erimärgi IN, mis aitab neil oma uudistoodet teistest selgelt eristada.
"Uus on IN" on Innovatsiooniaasta erimärk, millega tuuakse esile uusi tooteid ja teenuseid, tunnustamaks nende väljatöötajaid ja arendajaid. Märk on kujundatud üheksas värvitoonis ning neid saab uudistoodetele kas trükkida või kleepida. Esimesed uudistooted, millele märk kinnitatakse, on Mayeri pesugeel ja Kadarbiku energiajook. Mõlemad on välja arendatud Eestis.
Märk "Uus on IN" on loodud tasuta kasutamiseks kõigile uudistoodete turule toojatele ning see aitab tarbijal selget valikut teha uue ja innovatiivse kasuks. Märgiga soovitakse esile tõsta edukalt ellu viidud uuendusi, et toetada novaatorlikke firmasid, seada nad teistele eeskujuks ning tuua innovatsiooni mõiste toodete ja teenuste kaudu ühiskonna infovälja.
Märgi kasutamise taotluse võib esitada iga organisatsioon, kes soovib oma uut toodet või teenust sellega esile tõsta. Märki võib kasutada toote ja organisatsiooniga seotud turunduskommunikatsioonis, sh veebilehel, pakenditel ja reklaamis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Toodete uuenduslikkust ja sobivust "Uus on IN" märgile hindab Innovatsiooniaasta projektimeeskond. Innovatsiooniaasta 2009 kontekstis soovitakse esile tõsta uuendusi, mis muudavad elu paremaks. Elu võib paremaks muuta, lihtsustades toiminguid uue tehnoloogia kaudu. Elu võib olla parem aga ka üsna lihtsal moel – läbi heade emotsioonide, mis tulevad uuest maitsest või kaunist pildist. Innovatsioon on elluviidud uuendus, seega sobib märgile kandideerima iga uus toode või teenus.
Innovatsiooniaasta inspireerib inimesi olema uuendusmeelsed. Uuendusmeelsete inimeste kohtumispaigas in.ee on end registreerinud 2786 inimest ja 893 organisatsiooni. Pakutud on 1398 ideed ja paljudele neist leitud ka lahendused. Innovatsiooniaasta raames on tänaseks toimunud 257 üritust.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele