• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • 21.09.09, 00:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Audi R8 Spider rändab pimeduses

Automedia fotograafidel õnnestus esmakordselt tabada kolm lahtist Audi R8 Spiderit, mis oma ametliku debüüdi eel vähimagi maskeeringuta ööpimeduse varjus testisõite tegid.
Nagu igaüks piltidest veenduda võib, on Audi oma mudelivaliku ühe lipulaeva puhul loobunud hetkel moodsast lahtikäivast koorikkatusest ning võtnud kasutusele klassikalise pehme riidekatuse. Mõneti võib seda sammu mõista: nii on vähemalt osaliseltki võimalik kompenseerida kaalutõusu, mis kupeest kabrioleti tegemisega paratamatult kaasneb. Vajab ju katuseta auto täiendavat kere tugevdamist, sest muidu kaob pehme kere tõttu igasugune sportautolik innukus.
Spider erineb tavamudelist veel nii mõnegi detaili poolest: näiteks pole auto külgedel õhuvõtuavasid emmanud alumiiniumist paneele. Samuti sai kabrioleti kere täiendavad õhuvõtuavad jõuallika jaoks, paari massiivseid turvakaari ning kinnise variandiga võrreldes teise kohta paigutatud kütuseluugi.
Audi R8 Spideri baasmudel saab endale 4,2-liitrise 420hobujõulise V8 mootori, kuid välistatud pole ka 5,2-liitrine V10. Veidi kahtlane on aga, kas R8 kupee jõuallikate lipulaev, viieliitrine topeltturboga V10 endale kabrioletti sissekirjutuse saab, sest rohked hobujõud võivad kõva katuseta kere jaoks olla liiast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele