• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,74%45 123,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,74%45 123,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • 21.09.09, 00:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Audi R8 Spider rändab pimeduses

Automedia fotograafidel õnnestus esmakordselt tabada kolm lahtist Audi R8 Spiderit, mis oma ametliku debüüdi eel vähimagi maskeeringuta ööpimeduse varjus testisõite tegid.
Nagu igaüks piltidest veenduda võib, on Audi oma mudelivaliku ühe lipulaeva puhul loobunud hetkel moodsast lahtikäivast koorikkatusest ning võtnud kasutusele klassikalise pehme riidekatuse. Mõneti võib seda sammu mõista: nii on vähemalt osaliseltki võimalik kompenseerida kaalutõusu, mis kupeest kabrioleti tegemisega paratamatult kaasneb. Vajab ju katuseta auto täiendavat kere tugevdamist, sest muidu kaob pehme kere tõttu igasugune sportautolik innukus.
Spider erineb tavamudelist veel nii mõnegi detaili poolest: näiteks pole auto külgedel õhuvõtuavasid emmanud alumiiniumist paneele. Samuti sai kabrioleti kere täiendavad õhuvõtuavad jõuallika jaoks, paari massiivseid turvakaari ning kinnise variandiga võrreldes teise kohta paigutatud kütuseluugi.
Audi R8 Spideri baasmudel saab endale 4,2-liitrise 420hobujõulise V8 mootori, kuid välistatud pole ka 5,2-liitrine V10. Veidi kahtlane on aga, kas R8 kupee jõuallikate lipulaev, viieliitrine topeltturboga V10 endale kabrioletti sissekirjutuse saab, sest rohked hobujõud võivad kõva katuseta kere jaoks olla liiast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele